Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av rebecca - 6 augusti 2011 18:13

Det gick bra o jobba skönt o bara jobba lite eftersom det är lördag idag. O ikväll blire lite bad med flickorna o sen vet jag inte riktigt.  Mitt andra bad iår o det är Augusti haha skämmit!

Eftermiddan eller ja efter jag kom hem klockan 4 har jag spenderat framför tv4 fakta. Kollade på uppdrag missbruk och nu äre det kungliga lasarettet. Nu operaerar dom en axel också. Spännande grejor det här. Jag borde läsa teori eller titta på högskolor? heter det så? asså skolor efter gymnasiet...har lite lätt ångest över vad jag vill göra efter skolan. Är ju endå bara ett år kvar.

Har nån mer timme o slappa på innan jag åker till jenfi o möter upp de andra.

Puss!

 


Av rebecca - 6 augusti 2011 10:11

Jag var tvungen o gå upp nu annars jag varit vaken en halvtimme innan jobbet om jag sovit längre. Börjar tolv o går till kvart över fyra idag. Tur att det inte är strålande sol för då hade tagit emot att gå dit. Men aja.

Nu blire frukost:)

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards