Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av rebecca - 22 augusti 2011 21:46

Vardagen är tillbaka. Klockan ringde tio över sju imorse tio öer åtta var jag på köris och gjorde teori gick braa. Sen var jag tillbaka på skolan för dagens första lektion som började tjugo i tio. Så hade vi letioner lååånga lektioner och efter luch där slumrade jag till när lärarn stod och prata lite för länge...

Sen blev jag pigg och vi tittade på film som sista så det var rätt soft idag. Men jag har tittat fel på vårt schema! Jag har trott att vi slutade 15.00 varje dag typ men icke. Vi slutar 16.00 idag 16.20 onsdag tror jag och 16.10 nån dag. Inte okej!

Men det får väl gå.


Sen hem och åkte och köpte en ny mobil efter att ha letat runt i hela stan efter min 995:a så fröstår mitt hjärta nu att den är slutsåld:'( Så det blev en nokia faktiskt hoppas den hålelr mer än några månader nu då.

Sen gjorde jag lite läxor och skulle g ut och springa så jag spriner upp til lspåret sen bara orkar verkligen inte för ja är så trött. Så jag vända hem igen. man måste vara motiverad så äre bara.

Och jag lyckades halka och ramla i trappen också:( inte okej det heller det gjorde ont o min röv gör ont nuu.

Satt nyss och tittade på svenska hollywood fruar men det var så överdrivet så jag palla inte mer.

Men nu ska jag sova iaf. Börjar åtta imorn med naturkunskap.  sen direkt till körskolan efter det för körlektion sen hem o stallet. men vi hörs imorn.

Godnatt<3

5045551719_47e3ecc144_z_large

Tumblr_lni62z2aks1qe3n64o1_1280_large








Ovido - Quiz & Flashcards