Alla inlägg den 24 augusti 2011

...

Av rebecca - 24 augusti 2011 22:52

When they know how to get to you that's when they play you

 

Av rebecca - 24 augusti 2011 20:34

Jag slutade inte tjugo över 4 idag... så jag rehabbade hade ingen större lust med naturkunskap hela eftermiddan(A)Prover på alger? Nej tack!


Men iaf åkte på stan med IdN istället hittade inte den perfekta jackan. Vet ju precis hur jag vill att den ska se ut. Fast en Kenza jacka skulle inte sitta fel. SÅ SNYGGA!

Iaf åkte till stallet runt halv 6 orkade verkligen inte cykla så jag övningskörde dit. Jag och Lindha red i gamla och han kändes braa idag också inte riktigt samma underbara känsla som igår men han var mer än okej idag iaf   Vi som inte vart i ridhus på flera veckor känns det som. 

 Sitter nysuchad o ska försöka kika lite å nån ny ridhjälm och nya stövar eller chaps vet inte riktigt vad jag vill ha än.

Pusss!

Tumblr_ljnn1fcfcf1qb3om1o1_500_large


Av rebecca - 24 augusti 2011 13:03

Sitter hemma på håltimmar men jag ska om en kvart typ. Käkade här hemma eftersom vi hade så långt hål. Orkar verkligen inte åka tillbaka vill lägga mig o sova. Vi slutar tjug o över 4!

Jaja så äre. Nu ska jag samla lite styrka till att cykla dit igen. Aldrig längtat så mycket efter ett körkort.

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards