Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av rebecca - 21 augusti 2011 21:53

Då var denna helg til lenda en jävligt ossocial helg känenr jag. haft fullt upp förutom idag på dagen så det var skönt. O nu är jag så jävla trött så jag somnar här snart. Men måste bädda om sängen för jag städade idag då hör de till att byta lakan. men nu ska jag försöka ta mig till duschen!

Imorn har vi sovmorgon men jag spenderar den på körskolan ska försöka titta på ny mobil imorn också.

Puss!

Everything you dream you can do...  

Av rebecca - 21 augusti 2011 10:23

Moget att jag bara kan lyssna på typ 2 låtar av 200 o att den inte fyller på timmar?Blää på den!

Aja utube får väl duga sålänge då. Idag elelr sanrt när jag läst klart alla bloggar ska jag städa. Känner att det är dags hehe(A) sen blire ju jobb i eftermiddag dårå.

Men nu ska jag läsa bloggs

Puss!


Av rebecca - 21 augusti 2011 02:04

Idag vare en stressig dag på jobbet an jag lova! Men allt gick bra var hemma runt tjugo i tio gick över till Ida så vi tittade på film o åt lite gott. Mys! En perfekt lördagkväll med andra ord. Men nu blire sängen äntligen sovmorgon imorn!

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards