Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av rebecca - 23 augusti 2011 21:31

Skola all day gick lite tidigare för jag hade körlektion. Den gick sådär jag behöver träna o träna så tror jag ska vänta lite med nästa körlektion tills växling och sånt sitter lite bättre. Det går ju inte på känsla direkt(A)

Sen hem och sen vidare till stallet till en alldeles underbar Dompan idag!Han gjorde verkligen min dag idag till 100% lilla skrutten han var helt vit i ansiktet efter ridningen.Så himla duktig!


Och var hemma runt tio i nio kanske? Hade Jenfi som sällskap in tha phone som nu fungerar helt vilket jag är tacksam över. Så jag ska nog lägga mig snart är så trött. Imorn går vi i skolan till tjugo över fyra!! vi ska ta prover på alger i möckeln? Åkej.

Nej dags o läsa bloggar

Puss!




Ovido - Quiz & Flashcards