Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av rebecca - 19 augusti 2011 22:09

Det kan finnas hopp om min w995 mobil! Åhh hoppas den finns! Får åka och titta imorn innan jobbet.

Men nu ska jag släcka mina ögon och sova imorn blire stall tidigt runt nio typ går upp åtta(A) Hoppas att det inte regnar! Tror inte Dompan blir allför motiverad då hehe. Lillkillen.

Puss!

mainImage.altImageText

Av rebecca - 19 augusti 2011 15:59

O vi slutade kvart över elva va himla skönt. Åkte ner till köris och satt där till ett då dom stängde så hem och har vilat lite o ska snart åka och jobba. Är jättetrött men det brukar blir bra bara man kommer dit.

Ikväll är oplanerad blir nog en lugn kväll som de flesta av mina kvällar o det är riktigt skönt. Vill mysa ner mig med en bra film känner jag.

men nu måste ja göra mig klar

Puss

    

Ovido - Quiz & Flashcards