Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av rebecca - 7 augusti 2011 20:12

Gjorde en perfekt springrunda i spåret och nu har jag just duschat och ska strax gå ut på gatan och möta IdN för vi ska sola lite. Perfekt söndag med andra ord! Hade lite söndagsångest förut men nu ären borta. Finns inget som inte lite springning kan bota. Höhö.

Puss!


Av rebecca - 7 augusti 2011 16:54

Nu har jag jobbat klart för idag. Det är sjukt skönt så nu är jag ledig måndag o tisdag :)

Imorn kommper förhoppningsvis mina grejoir jag beställt hihi en mp3-4(känns så töntigt o skriva mp4) men en sån äre och sen ett par vanliga hörlurar. Måste ju förbereda inför skolstarten;D Nerrå men ska bli skönt att ha all musik på ett ställe då kanske min mobil vill fungera lite bättre också.

Nu ska jag läsa lite bloggar o hoppas att det blir uppehåll ikväl lför jag vill springa dååå.

Puss!



Av rebecca - 7 augusti 2011 11:05

Sitter inlindad i ett täcke här framför datorn och lyssnar på regnet och Håkan. Och tänker på att sommarlovet snart är slut och att skolan börjar om en vecka på onsdag. Hösten börjar faktiskt komma det är sjukt kallt om kvällarna och mörkt. Usch jag hatar det där mörkret!

Nu börjas det med läxor, prov,PA, körkort, stall och jag fyller 18.

För en månad sen stod vi och skrek halsarna av oss på Håkan och nu är sommaren slut. Slut fatta vad hemskt.

Jag måste köpa block till skolan för förra året hade jag samma block till flera ämnen det blev inte så bra.

Nu ska jag sluta lyssna på Håkan för jag blir så depp.

Åker och jobbar lite istället.

Puss!

Av rebecca - 7 augusti 2011 01:12

Mötte upp flickorna hos jenfi och åkte till espenäs o bada, fast idag vare jävligt kallt så jag doppa mig sen upp igen. Sen hem till Jonna äta lite tacos och sen titta lite film och prata. Sen runt halv elva gick jag Angie o Lollo från Jonna för vi skulle hämta min cykel så vi gick genom hela stan dit hämta biken gick hem igen. Och nu är jag hemma. Ska mysa ner mig i sägen med mitt tjocka täcke för det var fan askallt ute!

Imorn blire jobb 12.00-16.00 igen.

Puss!

23073158_large

Tumblr_ll8rs1w59t1qj6horo1_500_large

Tumblr_lil687xtyj1qzh5j8o1_400_large

Ovido - Quiz & Flashcards