Alla inlägg under april 2012

--

Av rebecca - 23 april 2012 22:29

424085_3605243656609_1439169828_33399521_1041487863_n_large

Av rebecca - 23 april 2012 17:03

Okej mindre bra att ja var tvungen att gå hem för ja inte pluggat ett jävla skit till religonsprovet meeen sen ja kom hem har jag gjort klart allting jag måste göra. Har bara uppsatsen om kalla kriget kvar+ nån mer grej ja inte kommer ihåg just nu.

Men gud va skönt det var och bara sätta sig och göra klart allting som hänger över mig. Jag har lix skjutit på allting för jag dels är så jävla omotiverad men också för jag inte har haft tid eller ork. Men nu känns det rätt bra faktiskt  


Nu ska ja vila mitt stackars blonda huvud innan kerstin komemr så blire Maggieridning ikväll.

Pusss!

 

Av rebecca - 22 april 2012 13:55

Igår blev det en spontanutgång! En riktigt rolig sådan också. Ja o jenfi va hos emelie o hade lite filmmys och sen slutade det med dricka och utgång somsagt. Buuuus! Ute vare kul kändes som man kände igen. Dans o grejjjjjer thihi.  Sen påväg hem smsa Hanna och då mötte jag upp henne så blev det lite efterfest så va väl hemma runt typ halv 5 . Mår dock inte alltför bra idag förskyldningen är bra men ja är bakis. Jag som verkligen hatar att må illa. Ussschhhh. Men de äre värt.


Mindre värt att vi har religonsprov imorgon som jag inte pluggat ett skit till.Vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur det.  Kanske hinner plugga till mig ett G iaf? Ahh shiiit.

Nu ska ja försöka må lite bättre och börja plugga

pussss


Av rebecca - 20 april 2012 14:02

Hallo! Var hemma från skolan idag vaknade inatt mådde illa va typ yr??ahh usch iaf gick upp och tog alvedon. Somnade om klockan ringde sju men nej ingen skola idag somsagt. Har legat i sängen hela dagen kul liv verkligen....-.-!!!!!


En bra sak är iaf att min bil är fixad. Bästa pappa! Så nu hoppas vi det håller. Stötdämparna hade rasat isär när han tagit bort dom hahha. Men nu har lilla blå nya och fina stötdämpare.

Ahh ska väl fortsätta ligga i sängen ...finns inte så mkt mer att göra vill upp till Maggie men jag orkar verkligen inte:( LIlla gumman får så dåligt samvete när ja inte hinner/kan rida. Bara hoppas ja blir frisk och att skolan lugnar ner sig lite.

Pusss


Av rebecca - 19 april 2012 16:51

Jag och Emelie plugga till halv 2 inatt!!!Seriöst vi va assdyktiga lite grey's anatomy break men annrs pluggade vi massa. Och provet kändes faktiskt helt okej. Orkade inte titta igenom när ja va klar så missar säkert nått eller några poäng men jg ville verkligen bara hem för ja mår så jäääävla dåligt. Ont i näsan, snorig, hostig/rossligt o feber. Man bara döö typ. Kom hem runt elva käkade lite och sen sov till fyra typ. Livet känns på topp.

jag blir så omotiverad till allt när jag är sjuk hade ju äntligen kommit igång med springningen och nu ligger ja sängen o vill dö typ. Innerst inne visste ja att jag skulle få bakslag eftersom ja troligtvis satte igång för tidigt med att springa och det. Men aja trodde ja skulle slippa bakslag men inte jag inte. Okej nu ska ja sluta deppa elelr inte.


Iaf ligger i sängen somsagt och kollar projekt runway och sitter vid datorn. Blir nog en promenad lite senare om ja känner för de. Ahh lite update iaf inte den roligaste kanske men livet är inte alltid en dans på rosor.

Pusss

Girlscenemijnlevenmetks_large_large

Av rebecca - 18 april 2012 14:46

Onsdag bärjade nio med en uppgift gick bra  bara massa o skriva...sen hade vi svenska var ju en väldigt seriös lektion menar jag. Tur klassen tar det här med nationella prov på så stort allvar höhöh.

Sen har ju vi jordens fetaste hål nuförtiden slutar typ elva och börjar nästa tjugo i tre. Men jag har lovat mig att eftersom jag vekrligen måste plugga+att jag inte mår helt bra så behövde inte jag gå på sista idag..men nu måste jag verklgien gå på alla andra fotografiska bildlektioner som är kvar. MÅSTE. Så nu fatatr alla det.


Sitter och kollar på road wars asså dör på idioter som kör om en polis som är i en polisjakt? Man bara ööh då kanske man inte tänker så mkt nej. Men aja ska kolla klart o sen pluggggga.

Pusss

The_true_definitions_of_words_640_19_large

..

Av rebecca - 17 april 2012 23:05

Började inte plugga förrens typ halv tio braa Becca verkligen. Dör om ja får omprov på det här. Men nu orkar jag verkligen inget mer. Ska sova , börjar nio imorn skööönt. Är sjukt omtiverad att en gå dit imorn men ja är väl så silla tvungen. Kommer inte sakna skolan sen iaf. Asså egentligen äre typ bara 7 veckor kvar. sjukt egentligen. men känns som en evighet typ vi har fått massa uppgifter+ prov och nationella på det också.


Jättekul inlägg här känner jag men blir så omotiverad på allt i skolan+ att jag är sjuk nu också = motivitationen i botten typ. Nej nu går ja o lägger mig desto snabbare imorn går över detsa bättre.

Puss

Fucked-home-school-test-text-favim_com-363045_large_198892876_largeTumblr_m2k7rr1mcf1rpnegro1_500_large

Ovido - Quiz & Flashcards