Alla inlägg under april 2012

Av rebecca - 8 april 2012 12:43

Tumblr_m25mvqkjnj1rstltro1_500_large

Av rebecca - 8 april 2012 11:53

Åkte till hanan o jenfan runt typ halv 7. Färade lite drä sen drog vi vidare men de var sådär kul där och efter att secutitas kommit så blev de ganska mycket lugnare...men aja. Sen åkte vi till kupolen där va skrattretande lite folk? Asså om alla i Karlskoga gick ut när de väl är någonting skulle de blir fler folk lix. Ah tyckte de va skämmit i början men sen sket vi i det och dansade istället. Så det var helt okej ändå. 

Runt typ halv 2 drog vi iaf och det blev en promenad hem. Så skönt att bo nära stan.


Så skönt att må bra idag för de blev inte alls mycket dricka igår så klen är ja kan inte ens dricka två dagar på en vecka haha. Skärpning. Och sen att mina älskade skor är så sjukt sköna!


Nu ska ja snart gå ut och ta en riktigt långpromenad.

Pusss


Av rebecca - 7 april 2012 15:33

Trodde ja skulle vakna typ tidigt men vaknade runt elva. Käka o åkte till stallet och hejjade på Hanna som va så himla duktig 

Sen hoppade jag in och solade och nu har vi just käkat påskmat o ja ska hoppa i dushen nu.

Ikväll kör vi hårt

Pussss 

Av rebecca - 6 april 2012 14:27

Okej jag gick o la mig igen och sov tills nu typ. Inte bra. Va nära att ja inte ens kunde käka pannkakor heleler! Då mpr man inte så bra fast ja mår bra så ja åt pannaka hihi.  Blir lite promme och godisköpande sen med Emelie. Så de bliiiir bra deee. Känns som de komemr bli en hård helg haha men de skiter vi i o taggar lördag istället:D Den enda ja skriver om är o tagga lördag hela tiden måste va väldigt kul o läsa höhöhöhö NAT.


Men iaf sen kanske ja ska lära mig att inte sätta mig i situationer som ja inte vill vara i? Så jävla osmart ibland men vi skyller på vinet höhöhöh men ändå illa Becca. Aja jämt om jag har ett problem som inte egetligen är så stort så brukar ja förtränga det till framtiden som kan va om några timmar, dagar eller veckor;) så tar ja tag i det när jag måste eller när ja känner att ja orkar och vet vad jag ska säga/göra för att lösa problemet. De är ganska bra faktiskt. Så tar ja viktigare saker före elelr så förtränger ja problemt tilsl ja orkar med det haha.


Okej nu ska jag sluta babbla ja får skylla mig själv ibland haha.

Pussssissss

Tumblr_m224wl62vu1rploj3o1_500_large





564914_322696754458457_100001544043474_833517_1875267663_n_large











1

Tumblr_m10fged2id1r0mbpqo1_400_large

Av rebecca - 6 april 2012 09:22

Igår va det stundetskiva på statt. Va helt okej kanske blev lite myckeeeet på förfesten men sen mådde ja bra igen :D Där inne var inte allför mycket folk kanske men de va helt okej.

O bästa av allt är att ja mår så jävla bra idag. Asgött!

Mindre kul att ingen vill kolla tävlingar med mig idag:(

men men nu ska ja äta frukost iaf

Pusss

   

Av rebecca - 5 april 2012 09:25

Godmorgon börjar bli lite störigt att inte kunna sova längre än til lklcokan åtta varje morgon. Så gick upp käka frulle och gick o la mig igen. Tänkte kolla på en film men ja har ingen aning om vart filmen är så orkade inte börja rota bland massa kartonger. Så sitter och tittar på plastikoperationer asså de är fett äckligt men de blir helt sjuk fint sen juu.


Aja ska nog ge mig ut på en promenad sen men Donna och sen i kväll blire studentskivaaan.


Puusss

Tumblr_m1usoe4ipo1rne198o1_400_large

Tumblr_m1uymqwhff1rne198o1_400_largeTumblr_m1uslwlxb41rne198o1_400_large

Av rebecca - 4 april 2012 22:19

Nystödat rum , ny bäddad säng, duschad och skorna kom idag o imorn äre studentskivan och sen fredag o sen lördag. Det känns fan bra! 

Nu ska lägga mig och läsa Elsas värld. Lite lätt beroendeframkallande dom där böckerna.  Ne läsa vare ja hihi

Puuuusss

Av rebecca - 4 april 2012 20:12

Promme med jenfan ikväll myysss. Gick även med Donna en sväng.

Och gissa vad jag fick för unbart sms förut?!? Att ina skor kommit så kasta mig på cyklen ner till Willys och hämtade dom och dom var perfekta. Asså lycklig tjej 

Nu ska jag hoppa in i en varm dusch sen bädda ner mig i sängen och titta på nån film.

ne nu blire dusccch

Puuus


558897_400933319936140_191106967585444_1389055_2054716171_n_large

Ovido - Quiz & Flashcards