Alla inlägg under december 2010

Av rebecca - 19 december 2010 13:12

Äntligen klar med arbetet    

Bara tre dagar kvar i skolan och sen lov  

Blir stall sen innan ja dör av uttråkining fast de blir inte än för pappa har inte kommit hem än  och de känns inte alltför motiverande att gå till stallet. Tänk om det var vår mmm med solen som skiner  

Längtar!


Av rebecca - 19 december 2010 10:08

Fyfan vilket väder! Tänker sätta en fot ut genom dörren idag iaf. Hatar att sitta "instängd"

Och inatt sov jag värre än nånsin ja vaknar o är klarvaken typ 5-6 gånger per natt bah yes;eee

Nu ska jag skriva klart mitt arbete iaf.

Åt nyss frukost också är lite sugen på att åka til lstallet en sväng men får se när papi kommer hem:)


Av rebecca - 18 december 2010 22:50

Lite träning dusch och mys med family lördagen blev inte så dålig  

Nu har jag nyss bytt lakan i min säng så ska lägga mig och läsa en bok.

Godnatt.

Det bästa som någonsin gjorts.

http://www.youtube.com/watch?v=73YjnOPM324




Av rebecca - 18 december 2010 18:51

Varför blire så tråkigt på vintern?Asså folk blir lix tråkiga på vintern...visst att man inte gör lika mycket som på sommarn men aja.


Jag har ingte ett skit att göra och har skrivit arbete hela jävla dagen förutom när jag hälsade på mamma på jobbet. Tanterna va då gulliga och jag hade med Donna också så de klappade på henne också hihi.

Guuud va jag är rastlös! har nog aldrig spelat på mycket bubbletown som jag gjort idag;ee

Jag vill flytta till en rolig stad. Jag vill till Götebrog. Trött på den här tråkiga stan........åh ångest. Har jag sagt att ja hatar att va 17? Bra då vet ni.


Sitter och tröstar mig med firework för den texten är så jävla klockren så det finns ju inte.


Do you ever feel like a plastic bag
Drifting throught the wind
Wanting to start again

Do you ever feel, feel so paper thin
Like a house of cards
One blow from caving in




Av rebecca - 18 december 2010 12:21

Känner mig såhär utvilad idag och det är så himla skönt och ja känner mig inte stressad bara avslappnad och utvilad  

Åt nyss frukost och ska börja skriva på mitt döden arbete så ja kan lämna in det tills på måndag. Ska bara springa ner och hämta mina hörlurar.

Puss!

  

Av rebecca - 17 december 2010 22:52

Imorse var det jävligt tungt att gå upp...tur det är helg nu  

Slutaade tjugo över elva och sen åkte jag Jossan o Emelii till Örebro för lite shopping. Köpte

* Örhngen

*Ringar

* Lack-tigths

Så ja var nöjd. Känns som min nyårs outfit är klar.


Helt sjukt att det bara är en vecka tills julafton och 2 veckor kvar tills det är nytt år. Fast det ska bi skönt med nytt år man har mycket bagage att lämna kvar så från det här året som också får stanna i det här året.


Nytt år nya möljigheter  


Har tittat på Dagboken och nu en stund på Gladiator och jag har blivit så känslig! Förr kunde ja kolla när de styckade upp och allt vad de gör i den filmen men idag så fick det räcka nu. Ochjag är så jä'kla trött också!

Hade jättegärna gått på hockeyn idag också hade ju tydligen varit en asbra match med massa folk så typiskt att missa ingen som ville/kunde följa med mig ju   


Nu ska jag sova och oimorn ska jag inte gå upp förrens tre typ och de ska bli underbart skönt!


Natti:)

  

Av rebecca - 16 december 2010 22:22

Ja kommar inte in på face! Kan ju inte sova utan att ha varit inne på face lix haaallååå!?`


HÄmtade mina kläder från HM idag dom var jättebra!  O väskan var perfekt! Så det var kul.

 Gick rätt br att rida också hade Buster som var jävligt jobbig i början så jag bad Ulrica flytta ner till nedersta ringen för han var så jävla stark! Och jag var så jäkla törtt så jag orkade barar inte. Men efter vi flyttat ner blev han superfin.  

Sen kom ja hem kolla lite robinson och nu jersey shore fast det är inte lika kul längre:((((((((((


Imorn åker jag Emeliee och Jossan till Örebro för lite shopping. Jag vill bara ha ett par lack-tigths så hoppas jag hittar de.

Men nu ska jag däcka i sängen för idag har det varit en lång dag och så här törtt har jag inte vrit på hur länge som helst!

Godnatt


Av rebecca - 16 december 2010 16:22

Idag var jag verkligen softarn. Jag var ledig på morron så var tllbaka runt halv ett lagom till provet som jag aboslut inte läst på till men hoppas jag får G iaf. Sen ergonomi o med juslsånger hihi.

Jag är helt förälskad i katy perrys Firework texten big love allstå.


Do you ever feel like a plastic bag
Drifting throught the wind
Wanting to start again

Do you ever feel, feel so paper thin
Like a house of cards
One blow from caving in

Do you ever feel already buried deep
Six feet under scream
But no one seems to hear a thing

Do you know that tehre's still a chance for you
Cause there's a spark in you

You just gotta ignite the light
And let it shine
Just own the night
Like the Fourth of July

Cause baby you're a firework
Come on show 'em what your worth
Make 'em go "Oh, oh, oh!"
As you shoot across the sky-y-y

Baby you're a firework
Come on let your colors burst
Make 'em go "Oh, oh, oh!"
You're gunna leave 'em fallin' down-own-own

You don't have to feel like a waste of space
You're original, cannot be replaced
If you only knew what the future holds
After a hurricane comes a rainbow

Maybe you're reason why all the doors are closed
So you can open one that leads you to the perfect road
Like a lightning bolt, your heart will blow
And when it's time, you'll know

You just gotta ignite the light
And let it shine
Just own the night
Like the Fourth of July

Cause baby you're a firework
Come on show 'em what your worth
Make 'em go "Oh, oh, oh!"
As you shoot across the sky-y-y

Baby you're a firework
Come on slet your colors burst
Make 'em go "Oh, oh, oh!"
You're gunna leave 'em fallin' down-own-own

Boom, boom, boom
Even brighter than the moon, moon, moon
It's always been inside of you, you, you
And now it's time to let it through

Cause baby you're a firework
Come on show 'em what your worth
Make 'em go "Oh, oh, oh!"
As you shoot across the sky-y-y

Baby you're a firework
Come on slet your colors burst
Make 'em go "Oh, oh, oh!"
You're gunna leave 'em goin "Oh, oh, oh!"

Boom, boom, boom
Even brighter than the moon, moon, moon
Boom, boom, boom


Ska hämta mina kläder fråbn Hm idag ghoppas allt är bra o sen ska jag rida också känner mig skittrött så komemr typ va död när jag kommer hem. Så nu ska jag vila en halvtimem innan stallet:)

Ovido - Quiz & Flashcards