Alla inlägg under december 2010

Av rebecca - 24 december 2010 22:36

Nu är ja riktigt trött!

Jag fick min älskade ICurl:D+ en till vågtång så Anchi kan få tillbaka sin hihi. Tofflor, PUTTE MED CAMPING!!!, pengar, necessär och lite annat små pyssel. Men lätt bästa ICurlen och Putte!  

Runt halv åtta kom Angie så åkte vi till Nobel och åkte pulka haha. Asså det var länge sen ja skrattade så mycket. Angie hade liiite problem med sin pulka haha. Sen tog vi promenad hem mys.

Käkade lite nyss och funderar på att sova elelr hoppa i duschen men orkar inte duscha.

IMonr äre typ fika hos mormor o morfar och sen Loffe som gäller!

Puss!

Av rebecca - 24 december 2010 16:57

Fattar inte hur folk kan äta i typ fleeeeera timmar! Äntligen är de klara där nere så vi kan få börja öppna klapapr nån gång hehe.

LÄgger upp en låt som är  kärlek!

Av rebecca - 24 december 2010 13:36

Still feeling lika the Grinch!!

Gick iaf upp tjugo i sju Angie o dom kom tio i åkte till stallet julmys!Fick paket utav Therre tack:D

Sen blev det utsläppning utav hästar mockning för vissa och mat till hestarna. Åkte hem runt nio gick dirr o la mig och gick upp nu. Äre okej att skippa julen iår?

Nu ska jag börja städa som ja borde gjort igår men ...  

Ser fram emot julklapparna o pulka senare!


Av rebecca - 23 december 2010 23:46

Tittade just färdigt på Holiday kan vara en av de bästa filmer jag sett så himla mysig ju.

Nu ska jag gå och lägga mig för jag ska upp halv sju imorn. Julfrukost i stallet!  

Puss!

  

Av rebecca - 23 december 2010 20:16

Nope inge julkänsla än  

Ska tvinga min bror slå in alla julklappar vi köpte dom ju tsm faktiskt ja menar jag handlar han slår in? Sounds fair to me;)

Va ute med Donna förut hon va galen hela vägen hoppa upp o i snön, ibland äre verkligen synd att vi inte kan ha henne lös. Men hon såg bra lycklig ut endå. Ska tjuvmata henne under julbordet imorn hehe. Buuus!


MIndre bus är ja ska köra lite crosss fast ja har inget kul att kolla på nu. Har kollat OTH, GG o OC. Kan förståss kolla klart OC2 men ja hatar LIndsey så de tar emot. Men får tvinga mig genom de avsnitten.

Time to move!




Av rebecca - 23 december 2010 15:45

Det blev några timmar på stan! Mys.

Köpte lite julklappar men dock inget till mig själv väntar tills rean;) Hitta väldigt mycket snyggt dock men ja o tjejerna ska in til lÖrebro til lveckan så de blir prima.

Fikade gjorde vi också och satt och pratade och sen gick Mimmi men jag o Angie fortdatte vandra på stan bara för det var så mysigt och sen gick vi ner til ÖB området och hälsa på Jennifer och tittade på min älskade ICurlen som ja  skaaa köpa!

NU funderar ja på att gå ut och gå faktiskt inte så jävla kallt nu så får ju passa på.

Puss!

:)

Av rebecca - 22 december 2010 23:09

Fan va trött jag är ska verkligen sova nuuu. Min underbara säng ropar på mig och hur underbart äre inte med loooov.

Imorn spenderas dagen med Mimmi och Angie på stan på förmiddan och sen får ja se om det blir tsall på eftermiddan. Man fryser uhjäl därute ju. Jag o Mimmi ska fixa manar någon dag iaf  

Time to sleep!  

Av rebecca - 22 december 2010 19:42

Asså de är ju så jävla bra! Haha har suttit o läst i typ två timmar i brist på annat att göra;e

Hitta en skitkulk när ens kille satt i häktet o så skickar hans tjej att hanska fixa lite weed så svarar polisen nånting som va askul men ja hittar de inte nu  Men shit de vakul!

Nu ska ja g¨ner o körqa lite cross så den här dagen blkir lite vettig iaf.

Ovido - Quiz & Flashcards