Alla inlägg under december 2010

Av rebecca - 3 december 2010 12:14

Föreläsningen med Paolo var riktigt bra! Kul kille det där;)

Och han berättade att hans magsäck typ inte kunde töja sog för han gjort så mycket sit ups och för han har så starka magmuskler That's HOT   Hehe skoja bara eller inte.


Jag är busig!


Hade ju tänkt träffa Lorenzo när han var i Örebro idag men som jag misstänkte ska han vara på nån jävla klubb:( Tearface big time!


Jag slutatde j uefter föreläsningen eftersom jag är ledig resten utav dagen. Fortfarnde tearface på det! För jag ville vara med på easylinen.

AJa ska göra lite annat nu:)


Av rebecca - 2 december 2010 23:23

Tittade nyss på en dokumetär om en kille som hade ett jttesvårt drogmissbruk. Jag trodde ärligt att dom skulle säga att han inte levde idag men det gjorde han fast han satt i fängelse. Det var riktigt rörande.


Körde lite cross också och hittade mitt gmmiband sånt som man tränar med med handtag å båda ändarna(heter de så?) haha.

Imorn börjar jag nio med föreläsning med Paolo Roberto ska bli riktigt kul! Sen så vi till träninglagret och köraindoor elelr easyline. Och jag som verkligen VERKLIGEN alltid velat prova easyline är ledig efter lunch så jag missar! Hur typiskt. Får hänga på Hanna någon dag annrs men just när de var med skolan och allt.

Ska till Örebro imorn också med mamma för lite välbehövd shopping! Och vet ni det bästa av allt ihhhhhhhhh. Lorenzo komemr till Örebro imorn! Jag kommer ju avlida om jag ser han. Ah shit.


Nej nu är jag faktiskt trött och ska sova. Hoppas att det är under femtom minus imorn iaf.

Godnatt:)


-20

Av rebecca - 2 december 2010 18:23

Det var -20 imorse när jag gick till skolan! Fyfan!


Haha var en väldigt flummig dag i skolan alltid kul det gör det hel lite roligare om man skrattar lite hihi.

Var hemma typ tjugo över fyra? Halv fem? Käkade och frös ihjäl s la mig och tittade på the hills och sen lite gossip. Borde verkligen göra läxor men känner absolut ingen motivation alls till alla arbten som ska in.

Sitter och lyssnar på "the only exception".

ne gud nu måste jkag hitta på något att göra:)

Av rebecca - 1 december 2010 20:52

Blev dock inga studier gjorda hehehe...

Vaknade runt tio låg kvar i sängen till elva gick upp käkade var nått sjukr rastlös till två då jag åkte upp till stallet. Fixade allt och red Pica och det gick hyfsat fakitskt mycket bätre än förra gången. Så det var bra.

Sen hemma till fem käkade och duschade och sen var jag på lasarettet halv 6! Var på föreläsning om hörsel och det väldigt bra fakitskt dog inte av uttråkning.

Och nu sitter jag här.

Höll på att slå ihjäl mig när jag gick hem i uggs och mjukisar.


Och min förskyldning är värre än evver!USCH!

 Nu ska jag ner och kolla efterlyst.

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards