Alla inlägg under december 2010

Av rebecca - 13 december 2010 18:39

Skolan idag vr inte kul mått dåligt hela dagen med lock för öronen ont i huvudet och ta mig fan allt jävla skit.

Men när ja va sjuk efter putte fick ja några tabeltter som skulle räcka 2 omgångar iaf det kom tillbaka så mamma åkte upp och hämtade dom åt mig. Hoppas mitt lock släpper någon gång.


Sen åkte ja o Ida ner på stan till centrala trafikskolan och fixa äntligen in oss på en kurs så vi får börja övningsköra någon gång. Bra det.

Sen hem en snabbis och sen åkte jag och mamma och tände ett ljus i stallet. Det känns så fint på något sett att tända ett ljus som att men bryr sig.


Kan inte få det ur mitt huvud

Ja tror ingen kan förstå och det kommer ta tid att acceptera detta.


Nu ska jag gå ner och köra cross och kolla OC.


Av rebecca - 13 december 2010 11:32

Antar att det är för ja inte kunde sova inatt. Massa hemska bilder i mitt huvud så fort ja blundade. Ska nog åka upp och tända ett ljus ikväll. Vill heslt inte se det som finns kvar.


Vi har samhällskunskap inte det minsta kul och jag gör mitt arbete hemma också så.

Ska försöka göra klart det när jag kommer hem. Orkar inte.

Ska läsa lite bloggar.

:)

...

Av rebecca - 12 december 2010 23:19

  

Av rebecca - 12 december 2010 20:20

Allt bara går så fel hela tiden orkar inte..

Ska beställa kläder från hm och datorn cpa sönder har lust att kasta den eller slå sönder den eller nått. Jävla error hela tiden!

ja blir så jävla irrterad att aldrig nått kan fungera!!!!!Aldrig något som går rätt allt är så jävla skit.

Ska gå ner och duscha o gå och lägga mig den här helgen har varit det hemskaste på länge. Önskar att den aldrig hänt vill bara glömma men de går inte.




Av rebecca - 12 december 2010 15:02

Var ute och gick i typ 2 timmar och nu fryser jag allvarligt ihjäl!

Ligger under täcket och tittar OC.

Känner verkligen inte för att göra någonting...

Av rebecca - 12 december 2010 11:36




What if there was no life.
Nothing wrong, nothing right.
What if there was no time?
And no reason or rhyme?






Av rebecca - 12 december 2010 11:23

Fast mn undrar om man verkligen har vaknat allt känns ändå som en hemsk mardröm...

Tänker på alla som vaknar idag och inte har sina älskade hästar kvar fyfan. Nej ja önskar att det aldrig hade hänt och allt var som vanligt. Tänker på er.


Om ja ska säga något possetivt känner jag lite smått bättre från min förskyldning så jag tänker ta en  riktig långpromenad. Med världens bästa musik i öronen och glömma den hemska världen för en stund.

Är något sjuuuuukt sugen på att springa också! Ska verkligen ta tag i min springning till våren igen. Jag har ju varit sjuk i princip hela hösten så ja har ju inte velat springa. Men ja saknar det så jäkla mycket. Inte mycket som slår en klockren runda lix.

Ska försöka skriva lite på mitt sam-arbete som handlar om döden. Är så jävla trött på döden överallt.


Nej ska göra annat.

Av rebecca - 11 december 2010 23:01

Även fast man skrattar o allt verkar okej så finns det där bak i huvudet jag kan inte förstå det som har hänt. Jag hade Sessan där förra vintern och ett halv år frammåt. Man har så många minnen.


Och man lider verkligen med se som är drabbade som har mist det finaste de har. Så mycket tid man lägger ner och all glädje. Men nu är allt sorg.

Finns seriöst inga ord.


Spenderade min kväll med mina bästa   


Kan inte sova riktigt än så ska sitta uppe tror ja...

Sluta få alla tankar i huvudet att sluta gå runt

Ovido - Quiz & Flashcards