Alla inlägg den 1 februari 2011

Av rebecca - 1 februari 2011 21:02

28 Juni kommer Coldplay COLDPLAY !!!

Så ni fattar att det är Coldplay vi snackar om här det bästa band som finns och dom kommer till Sverige jag är helt i chock. Ja fattar det fortfarande inte. Det är så jäkla underbart.

Kollade upp vad biljetten kosta och såg att det var 950kr.Dyyyrt För sen får man ju räkna med mat och resa. Hmm men inte kan man missa dom och den här gången tänker jag inte missa dem! Asså ja tjuter nästan fär jag är så lycklig att de komemr kan inte ens föreställa mig att stå där i publiken och höra dem ÅHHH  


Förutom att ja spenderat dage att tänka på Coldplay så red jag ju förut. Vi hoppade och det var bara jag och Elin så det rullade på jättebra. Red en åtta med ena delen hinder och andra bommar. Gick jättebra och var riktigt roligt att hoppa  

Var hemma ganska tidigt duscha och käka.

Ska läsa lite narturkunskap men kom på att jag är en "plugga som fan dagen innan" person så motiivationen är väl inte allför stor(A

Aja.

Coldplay komemr ju till Sverige så då ordnar sig allt.

Av rebecca - 1 februari 2011 14:27

Skönt att sluta tidigt idag och imorn!

Ja vet inte vad jag ska skriva.........för att haha ne ja kan inte skriva här det är lite för kul.

Och men ja kan skriva att ÄNTLIGEN kommer Coldplay hit!!!!   

I sommar i Götebrog men åh så underbart!

Mami kör mig til lstallet idag för det är så halt och jag behöver inte stressa.Tror att vi ska hoppa idag också. Men jag är taggad har inte hoppat på aslänge.

Men nu ska jag läsa bloggar:)

Puss!

  

Ovido - Quiz & Flashcards