Alla inlägg den 4 februari 2011

Av rebecca - 4 februari 2011 21:56

Kvällen spenderades med Gossipgirl ihopkrupen på soffan.


Imorn ska jag hjälpa till på blårbärsdressyren i stallet hihi ska bli skoj! Skulle va där senasre halv tio så ska försöka komma upp i tid men det blir ju sovmorgon så det är skönt.

Jag har varit så himla trött den här veckan alltid lagt mig typ vid tio och sovit ända tills klockan ringt. Skönt!

Nu ska ja kolla lite på en tunka jag såg idag blev lite sugen på den fö den var så himla söt.

Godnatt:)

Av rebecca - 4 februari 2011 18:18

Har blivit helt kär i Paramores live spelning i Chigago så sitter och lyssnar på den. På Decoy för tillfället.

Sitter och funderar på om jag ska ta en promenad för jag har tråkigt och kan inte träna något mer anträmgade för halsen. Ovanligt att jag är rastlös...hade ju tänkt åka till stallet men vi kom ju hem så sent.


Gick jättebra inne i Örebro på barnahus bara att vi hade lite svårt att hitta dit men vi kom i tid. Gick lite på stan men köpte inget. Fikade gjorde vi också.

Sen hem och mitt headset har såklrt gått sönder så har bara en hörlur.Buhu


Tro vad jag ska hitta på då? Hmm

And when it's rains....

Lalalalla ska nog fortsätta låstas at ja kan sjunga;)

  

Ovido - Quiz & Flashcards