Alla inlägg den 14 februari 2011

Av rebecca - 14 februari 2011 17:33

DÅ har jag också suttit bakom ratten för första gången i mitt liv. Så jävla jobbigt med alla snövallar tror mamma var lite rädd hehe...heh..he.  Nu ska jag plugga lite och sen funderar jag på att trotsa kylan och gå min långpromenad! Börjar bli lite tröttsamt att köra cross när jag inte har något att kolla på samitdigt. Sen är det mycket roligare att träna ute.

Men det var så himla kul att köra men vi körde vid Walthers o den parkeringen är ju så jävla liten. Får köra på Nobel nästa gång. Där kan jag ju inte köra in i något lix.

hehe puyss!

Av rebecca - 14 februari 2011 15:55

HÅKAN TILL PUTTE! JAG DÖR!  


MIn plan nu är att åka upp till stallet prata med Ulrica och sen övningsköra men vi kommer aldrig iväg eftersom vi väntar på min käre bror.*Suck*


sen väntar pluggsi. O måla naglarna en gång till. Ängnade nämligen de sista lektionerna åt att pilla bort mitt nagellack.

Men seri Håkan o Daniel til Putte iår dör! Blir lätt bästa året.

Men nu måste jag gå:)

Puyss!



Ovido - Quiz & Flashcards