Alla inlägg den 13 februari 2011

Av rebecca - 13 februari 2011 23:34

Nu ska jag dejta kudden. Så jag inte är zombie imorn i skolan brukar nämligen vara så på måndagar.

Natti<3

     


Av rebecca - 13 februari 2011 22:39

Det jag sa om Nationalteatern dom är inte alls läskiga bara den låten! Tror att de kommer bli riktigt kul att stå och sjunga med dem på Putte.


Kollade nyss på Hacio(stavning?) och jag jag fällde några tårar så söööööööööööööt film. Hunden var ju helt underbar. Aww äkta NAW.

Nu ska jag läsa igenom lite papper alltså läxor men de känns så illa att skriva läxor.

Känner mig varken trött eller pigg konstig känsla det där.

Känner mig inte taggad för skola iaf det är känsla jag är ganska säker på.

Så sitter jag o lyssnar på SMK inte som att jag kommer bli tröttare då precis haha.

Den riktiga Hachiko



Av rebecca - 13 februari 2011 19:12

Putte parken 2011 komemr ju bli årets höjdpunkt som varje år!

Gjorde nyss en lista med några låtar från varje badn som de släppt än och jag blir lite rädd haha. fast de komemr bli kung o blir ännu bättre om man kan några låtar.

O ni vet Nationalteatern "kolla kolla" den låten var jag rädd för när jag var lite haha!

Omg.

Fan va taggat det är  

Av rebecca - 13 februari 2011 16:48

Den låten är ju för underbar!

Blev solning med Jossan så var vi här en stund kollade åp tattueringar vilket jag också gör just nu. Jag vet ju vilka ord jag vill ha men jag vet inte riktigt vart eller hur det ska se ut.


Jag vet inte vad jag ska lyssna på för musik hmmm. När man har tillgång till mycket musik blir de svårt att välja ju!

Ska ut och gå med Donna om en stund också.

  

-18

Av rebecca - 13 februari 2011 11:47

Minus 18 är det hos mig. Jag blir så ledsen vill ju ha vår! Förra helgen gick jag i skinnjackan lix. Aja tur att solen skiner iaf  


Gick upp runt tio åt frukost och har inte gjort så mycket mer kolla på en film som jag sett allför många gånger men den är alltid lika bra. Jag o Jossan ska iväg och sola sen tror jag också. Funderar på om jag ska träna lite innan elelr gå med Donna. Tror jag går med Donna först. Eller plugga.

Tror det blir plugg först och promenad med Donna sen det är ju så kallt så.

Nu ska jag fortsätta kolla filmen.

puss!

Ovido - Quiz & Flashcards