Alla inlägg den 2 februari 2011

Av rebecca - 2 februari 2011 21:51

Ja har så ont i kroppen:'( Typiskt "sjuk"symtom på mig...halsen överlver knappt en dag till ne inte så illa men ont har jag.


Kollade nyss efterlyst och man blir lika arg som vanligt för vem fan RÅNAR en 11 årig flicka på sin IPhone?Eller går fram och misshandlar en helt oskyldig kille som sitter och väntar på tåget så han kommer få operera sina tänder tre gånger?


Nu ska jag gå och borsta mina tänder sen bädda ner mig och sova. Är så sjukt trött! Fick iaf lite plugg gjort också under efterlyst.

Hihi charmiga donna!

  


Av rebecca - 2 februari 2011 19:47

Ja har så himla ont i halsen! Ja börjar bli sjuk igen , IGEN.

Asså så mycket som jag varit de senaste halvåret har jag inte varit på flera år det är så himla jobbigt  

Åkte iaf till stallet fixa Prince man och han blev som en ny häst nästan sen fixa jag Roxettes man också och Conrad. Får fortsätta med Partys någon dag också.

Fixa Pica också hon va till och med ganska gullig idag;)

Var hemma runt halv sju och har inte gjort så mycket sen dess. Kollade lite top model.

Sitter och lyssnar på live versionen av crushcrushcrush och det är ju så sjukt mäktigt när publiken sjunger med så mycket. Shit.

Paramore är ett band man måste se LIVE någon gång.


Av rebecca - 2 februari 2011 14:20

Hade inställda lektioner så slutade runt halv elva. Så himla skönt!

Åkte ner til lstan och gick lite inne på HM så mycket fint har dom! Köpte nagelacksborttagningsmedel och sen ett rött fint nagellack. Om jag hade haft med mer åengar hade det lätt blivit fler nagellack för de hade sååå himla söta och fina vårfärger inne.


Sen åkte jag hem och gick en sväng med Donna så jäkla härligt är det ute hade skinnjackan stor halsduk och mjukisarna och man kände hur solen värmde på ryggen. I like a lot!

Så nu sitter jag här nästan redo för lite stall ska bara byta byxor och åka. ska fixa Prince man indag han ser för hemskt ut

Så nu ska jag byta om klart.

Puss!

  

Ovido - Quiz & Flashcards