Alla inlägg den 8 februari 2011

^^

Av rebecca - 8 februari 2011 21:23

Nu ska jag hoppa in i duschen duscha varmt oc sen ska jag läsa på läxan vi fick tills på torsdag sen ska jag släcka lampan före tio. Så jag blir pigg och  glad tills imorgon.

Så jag säger godnatt nu:)

  

Av rebecca - 8 februari 2011 19:54

Mina rubriker blir låtarna jag lyssnar på:)


Det bra på köris gjirde inte så mycket men nu är jag inskriven och klar iaf.  Dags att börja nu iaf för nu har alla som behöver fått tillstånd dvs jag mami o papi. Är jättetaggad jag var den enda som inte kört på kursen(A men jag fyller ju så sent.

Hon i kassa tyckte det var bra att jag var ute i så god tid. Duktig tjej!


Nu sitter jag o funderar på vad jag ska hitta på.

Klockan är ändå åtta lix.

Jag ska fortsätta fundera o läsa lite bloggar samtidigt!

Puss!

Av rebecca - 8 februari 2011 15:00

Rebecca Blomgren var inte glad när hon cyklade till skolan imorse och blev inte mer lycklig av att dom lekte fåglar på idrotten så jag följde med Emelie och var i gymmet ustället. Vi kallar den timmen rehab timme  


Resten av dagen gick humöret uppår iaf och ligger på ett stabilt  

Ska snart lämna datorn och förberada mig lite för att åka till körskolan teorin börjar ju idag! Kan inte fatta att jag ska ta körkort det känns så läskigt att snart vara 18 fast det ska bli UNDERBART.


Nu ska jag sluta blogga och gå och göra mig klar fast jag har ju inte allför brottån som tur är. Missar öppethus på skolan men jag lovar det går bra;)

Puss!

litesommarkänslor

  

Ovido - Quiz & Flashcards