Alla inlägg den 25 februari 2011

Av rebecca - 25 februari 2011 23:27

Asså seriöööööööööööööst!

Jag har ångest över alla bra festivaler och konserter iår. Måste verligen ALLA bra band komma samtidigt när jag är 17 och utan jobb!!!??

Kan nu förstå smärtan att vara 17 år utan jobb när man vill åka på minst fem festivaler/konseter!!? När ens absoluta favoritband i hela världen kommer tillSverige?

ÅHHHHHHHHHHHHHHHH

Varföööööööööööööööööör.

*suck*

Ledsen för EMO-girl men jag blir så frusterad-.-'

Av rebecca - 25 februari 2011 22:53

Den här fredagen har varit bra. Och Chill men de gillar vi.

Var ute och jogga förut konstigt de va och skriva jogga men det är ju inte som jag springer runt så jogga äre. Duscha käka och tittade på någon thriller/rysare med Megan Fox och Amamda Seyfeir(?) ni vet hon blonda skitjobbiga i ABBA filmen.

Iaf inte trodde jag att Megan Fox kunde vara läskig men satan som hon såg ut. Usch! Inget jag vill ha sittandes frmför mitt kylskåp som hon gjorde i filmen. Ne fy. För övrigt var filmen sjukt lame.

Inte heller fanns det något mer att titta på efter så jag hamnade här.


Av rebecca - 25 februari 2011 16:18

Tog med Donna ut på en timmes promenad det gilla hon så nu ligger hon i min säng o är gullig!  

Ja ska försöka göra lite läxor fast ne. Därimot ska jag försöka fixa min mp3 så jag bara får glaaada och peppande låtar  

Assåsen jag såg live splningen med Liknin park har jag blivit helt besatt. Underbara låtar!

De komemr ju till Sverige iår som typ jättemånga stora band gör.

Typ

Linkin Park

Kings of leon

30 seconds to mars

Jag tror Rhianna också kommer

COLDPLAY

Ah shit om man ändå var miljonär.

Puss!

  


Av rebecca - 25 februari 2011 11:01

Gud va skönt att det inte är svinkallt längre! Blev så glad.

Vaknade runt åtta var jättepigg men tvingade mig själv att somna om så jag vaknade runt halv elva istället.

Jag och mami ska åka ner och kolla på ny vinterjacka till mig iaf. Jag vill ha en lång fast inte "ner till backen lång" utan typ till halva låret kanske?

Aja får se om vi hittar någon.

Ska iaf börja göra mig lite iordning nu.

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards