Alla inlägg den 5 februari 2011

Av rebecca - 5 februari 2011 23:48

Det blev riktigt bra dag idag.

Kollade lite film hos Jossan och sen melodifestivalen.................

Men nu ska jag dejta min kudde!

Puss!

  

Av rebecca - 5 februari 2011 19:39

Eller ja nästan ska bara borsta tänderna och packa väskan. Angie kommer runt tio kvart i så det lär jag hinna,)

Vi åker till Jossan och ja tror dom vill se melodifestivalen  Tråkigt!

Tar med några filmer för säkerhets skull.

Puss!

Av rebecca - 5 februari 2011 17:59

Var nyss ute och gick  och det var så himla skönt! Jag måste säga att det börjar gå SAKTA men säkert mot vår! Gick mestadels på asfalt lix.

Hitta en sån underbar låt som jag gått och sjungit på halva vägen(typ 1 timme(A)


Ja tror det finns glite för många som hör mig när jag cyklar och går och sjunger haha. Pinsamt.

Men iaf "Lift me up" heter den ja får göra en tönt länk eftersom ja inte kan länka länkar längre!?

http://www.youtube.com/watch?v=gKHOqT1knvY&feature=related

Av rebecca - 5 februari 2011 15:03

Hjälpte ju till på blåbärsdressyren idag och fick vara lite "ridlärare" hihi kul det var fast det var svårt men kul. Jag tror nästan alla ridtjejer vill bli ridlärare när dom blir vuxna någon gång. Sen skrev jag också men det gick bra.

Pysslade lite i stallet också hade ju tänkt fixa Partys man men jag frös så så jag åkte hem nu istället.


Ska byta om och ta med babyhund på en långpromenad. Solen skinero snön smälter känns bra!  

  

Ovido - Quiz & Flashcards