Alla inlägg den 20 februari 2011

Av rebecca - 20 februari 2011 23:24

 

Av rebecca - 20 februari 2011 22:43

Asså det är min aboluta nya favoritkanal!

De visar ju typ bara live musik och jättemycket från Rock am Ring de är så äckligt underbart bra!

Kollade nyss på 30 second to mars och han var ju för underbar live o helt galen. Kasta sig ut i pupliken tog upp massa från publiken tappade micken och ah helt jäva underbart bra!

Så nu måste ja lyssna på 30 seconds to mars på spotifyyy  


Imorn äre ny vecka och nya tag+lov.

Måste läsa lite körskoleteori imoooorn har inte fjort d alls(A Lite bra om jag är lite påläst.

Nu ska jag iaf läsa lite bloggar och så innan jag blundar:)

Thumbnail: click to play

Av rebecca - 20 februari 2011 14:13

Ja blev inte EMO utan ja satte på mig skidorna och körde skidor i en timme hehe. Men ärligt talat är det fakitskt kul och det är jättefint nere vid sjön och spåren är jättebra  

Tanken var ju att jag skulel följa med tjejorna till Lillerud idag och stanna tills på tisdag men ja känner att det faktiskt är skönt att vara hemma när man ändå har lov. Jag får följa med någon gång!  


Iaf sitter jag just nu och lyssnar på "dum av dig" älskar den låten! Ska gå och byta om för sitter i långkalsonger o underställs tröja typ. Va glad ja blev när jag fick röra litte på mig har iaf planerat in cross eller långpromenad ikväll men nu ska jag ta det lite lugnt en stund.

mina fina tjejor på putte förra året:D

  

Av rebecca - 20 februari 2011 11:01

Asså är ni seriösa med mig:((((((((((((((((((((((((((((((((

Jag HATAR vinter och jag HATAR kyla.

 

Usch mitt hopp om dagen bara sjönk. Kan lika gärna gå och lägga mig igen.

Jag blir så EMO av vädret ärligt-.-'

Får lägga mig i sängen igen o ha OC marathon eller nått.

  

Ovido - Quiz & Flashcards