Alla inlägg den 12 februari 2011

Av rebecca - 12 februari 2011 23:35

Cause we going rock this club....fast om 11 månader för då fyller jag 18!


Seriöst att man kan längta så sjuk jävla äckligt mycket. Sjuuukt.

Kvällen spenderades med Jossan oc hAngie. Jag färgade Jossans hår och det blev jättefint! Sen joinade Angie och vi kollade lite film och busade lite haha. Ibland.  Buuuus!


Jag tror min busighet är tillbaka. Sitter o lyssnar på min party lista på spotify. Vill bara gåååå ut. Men nog tjatat om det.

vet inte vad jag ska tjata om så jag slutar blogga här för idag. Och tackar mina fina vänner för en grymt rolig kväll!

Puss!

Av rebecca - 12 februari 2011 18:04

Jag fryser så sjuk mycket! BRRR  

ska hoppa i duschen  efter jag skrivt klart och sen göra mig iordning lite. ska till Jossan sen för lite färgning av hår funderar på att ta med mina ansiktsmasker. Men får se.


Känner mig på lite party humör det är såna här dagar man bara önskar man var 18! Men snart så;)

Sitter o lyssnar på partymusik! I like!

nu ska jag duscha mig varm.

Puss!

  


Av rebecca - 12 februari 2011 12:42

Slog igen skolböckerna en stund satt och skrev rent på datorn det viktigaste lix blir mycket lättare att plugga då. Det blev fyra sidor!Kan ni tänka vilket megaprov vi har. Och det var lix inte ens hälften av vad vi har.


Ikväll vankas det bio men de verkar inte visa någon bra film. Jag vill ju se nya Jake Gyllenhal fimen. Jaa vi hittar väl på något annat.

Nu ska jag antingen käka lunch elelr gå md hunden jag vet inte vilket jag vil göra fört ju.

Hmm.

Puss!  

Av rebecca - 12 februari 2011 10:00

Jag somnade typ runt ett och så vaknade hag kvar över nio och gick upp. Jag älskar att gå uoo tidigt på helgerna dvs inte sova till tolv som jag brukar vara expert på.

Jag är jättesugen på att beställa ett grymt snyggt örehänge. Måste ta tag i jobbsökandet idag också. Jag är faktiskt jättetaggad till både praktik och jobb. Ska bli så skönt att tjäna egna pengar. Studentresepengar!


Tanken med att jag gicvk till datorn var att jag skulle hämta min medecinska grundkursbok men skräll att jag fastnade här haha!

Jag älskar att vara själv på morgonen mmm så härligt komma o gå som man vill sitta i soffan under en film o kolla någon bra film.

Jag kollade nyss ICE AGE 3 trro jag det var huuuur cuuute!?  

Nu ska jag faktiskt plugga lite.

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards