Alla inlägg den 15 februari 2011

Av rebecca - 15 februari 2011 22:15

Nu måste jag verkligen plugga!

Hemskt men sant taggar inför lovet nästa vecka kommer awsome.

Godnatt<3

  

Av rebecca - 15 februari 2011 21:11

Nu ska jag vara lite efter men jag lyssnade aldrig på "Snook" när de var som populärast. Men nu har jag blivit helt kääär i mister cool låten! Haha. Låten är ju för underbar!   Jag bara älskar när dom sjunger just"mister cool" speicellt sista gången haha.

Dumma snook som splittrats men ur det fick vi en rad underbara låtar av Daniel Adams ray själv och han kommer ju till Putte.


Jag kan fortfarnde inte fatta att Håkan kommer såå lycklig blir jag.


Iaf ett tips om ni ska ut och gå när de är tio minus ta inte jeans eller jeansleggins det blir svinkallt. Har suttit och värmt upp mina lår innan jag kan duscha.


Så ska duscha snart men känner ingen stress eftersom vi har frilufsdag imorn så börjar jag nio på colluseum med spinning.

 

Nu när nu vet hur cool han är,
förstår ni att han aldrig finns där man tror han är
Men asså kommer han att klara det?! IDIOT.
Han är vart, han är där, han e mister cool!

 


Av rebecca - 15 februari 2011 18:56

Pratade vi om idag på teorin. Gick ganska fort var klara runt sex. Pappa hämta mig sen. Så var hemma för en stund sen.

Nu har jag pluggat lite och jag blir nervös inför torsdag kan jag erkänna. Så himla mycket!

Men nu ska jag unna mig att gå en riktigt låååång prmenad. I like!

Puss!



Av rebecca - 15 februari 2011 14:35

Vi var tre stycken på idrotten idag ibland märks det verkligen att vi är en liten klass. Så jag Ehmma o Anchi gick ut på promenad genom stan i mjukis med stavar. Charmigt eller inte...


Sne hade vi svenska där jag inte gjorde någonting hehe sen hade vi pshykologiprov där jag skrev till jag inte pallade skriva mer.

Ganska soft dag hoppas bara jag blir godkänd på provet.


Nu ska jag läsa lite teori inför teorin om ngra timmar:)

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards