Alla inlägg den 26 februari 2011

Av rebecca - 26 februari 2011 14:13

Nu ska jag byta om och åka till stallet och ta hand om Picalotta. Hoppas hon är happyhest idag  


Av rebecca - 26 februari 2011 11:16

Känns inte som det är lördag ja menar man har ju varit ledig i en vecka lix. Men aja alltid lika skönt med lördag.

Tänkte gå en sväng med Donna sen bara för att njuta av att det är 0 gradigt ute I like!

Sen ska jag till stallet och ta hand om Pica eftersom Therre är i Göteborg som typ alla i stallet är. Men Pica fixar jag i eftermiddag.


Inatt typ eller imorse typ runt fem gick jag upp och gick på toa tror ni att en stor svart vidrig spindel kryper längs väggen! Asså jag trodde jag skulle dö. Fyfan va den var vidrig! Shit va rädd jag var hatar verkligen spindlar.

Nu ska jag morgonläsa alla bloggar o ja det är ett par stycken haha.

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards