Alla inlägg den 9 februari 2011

Av rebecca - 9 februari 2011 21:10

Har gjort lite läxor under tiden här hemma annrs lite gissip och målat naglarna hundra gånger för färegen täckte inte men den var såååå sweeeet! så jag var tvungen att ha den hihi. Tack Emelie:D


NU ska jga dra mig til lduschen och sen läsa läxoooor. fast ne. fast jag måste vill ju inte göra Solveigh ledsen:(;)


Beee yourself is all that you can do!

Puss!

     

Av rebecca - 9 februari 2011 17:45

Jag och mamma åkte in till Örebro förut och kom hem typ nyss, Var iaf inne marieberg men hittade inget. Provade en tunika men jag såg ut som en mamma så nej vi skippade den.

Annrs hittade jag den perfekta vårjackan inne på HM. En trenchcoat(vad det nu heter?) Iaf jättefin i blå eller beige. Kan inte bestämma mig.


Men nu är det slut på det roliga och jag ska skriva rent mina historie frågor och mitt arbete om Storbritanien sen läsa lite och så. fast det känns helt okej att plugga idageftersom vi hade det rätt lungt ett tag.


Time på plug.

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards