Alla inlägg den 10 februari 2011

Av rebecca - 10 februari 2011 21:45

Hade lite hopp där förre veckan faktiskt det hoppet brändes upp!

HATAR SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!    

Jag har faktiskt inget roligt att skriva. Klev just ur duschen stängde av tvn och gick upp hit. Underbart med fredag imorn! Helgen känns välbehövlig kan jag lova. Måste dock plugga lite men det känns helt okej.Känns mindre kul att behöva gå till skolan imorn. Kommer aldrig komma hem.

Dom som åker buss ska inte gnälla testa att gå en halvtimme till skolan i snöstorm.


Nu ska jag sluta blogga och borsta håret.


ont

Av rebecca - 10 februari 2011 19:01

Jag har jätteont i mitt huvud seriöst avlider sanrt!

Mitt arbete +alla frågor är iaf klara nu tills historian imorn känns såååååå skönt!  

och om killen på spotify kunde sluta prata skulle det hjälpa!


Och jag behöver frisk luft men hur lätt är det att gå ut o gå när det fan kommit 0431+398198 meter snööööööööö!? Åh hatar snöhelvetet seriöst

DET RÄCKER!!!

RÄCKER!

RÄCKER!

Ursäkta EMO statusen men det gör så jävla ont i huvet det dunkar sönder. ska lämna datorn nu iaf.

Av rebecca - 10 februari 2011 16:07

Började min morgon med straffstädning för i tisdags jag missa ju öppethus för jag var på körskolan o ledigheten blev inte beviljad så vi som inte var där fick ta igen det nu istället. Jag och Malin skrubbade madrassar och städade ett rum där det finns allt från julpynt och stora dockor.

jag städade till tio och trorna städade til lunch. Mendet var helt okay.

Hade lite lektioner sen och fortsatte städa sen igen. jag o Solveig hihi hon bjöd på lite fika också.

Söt är hon!


var klar halv fyra med städningen och gick ut til lcykeln och bara nej. Ringde mami så hon

kom och hämtade mig så det var snällt.

Idag ska jag göra mitt arbete och läsa på lite inför redovisningen imorn så blir det lite cross sen. Har ingen lust med promenad precis.


Känns som en rätt seg dag faktiskt.

Ska nog börja på arbetet.

Puss!

skrubb skrubb!

  

Ovido - Quiz & Flashcards