Alla inlägg den 17 februari 2011

Av rebecca - 17 februari 2011 23:25

Har ni sett intervention på tv4 fakta? Handlar om missbrukare som får hjälp och man se hur de är före missbruket och höra om näras lidande och sen blir det en intervention och missbrukaren erbjusa hjälp. Och får man se efter och läsa eftertexter. Lika sorligt varje gång! Men ändå fint att se att så många bryr sig även fast missbrukaren gjort hemska saker mot dem.


Det fick mig att inse en sak. Jag vet visst vad jag vil lgöra med mitt liv.

Jag vill leva det.

Godnatt<3

  

Av rebecca - 17 februari 2011 21:21

Asså idag  

Allt har flytit så bra bara vart. Som ni hör så är ju inte alla mina dagar så hehehe. Så jag uppskattar sånahär dagar till tusen!


Åkte ju till stallet runt halv 6 fixade Pica och sen red. Vi hoppade och jag hade Buster.

Började med att travhoppa ett rättuppstående hinder med hinderstöd och han var såååååå duktig! Sen byggade vi på på det blev ett rättuppstående sockerbits hinder innan så man hoppade det och hade två gallopsrång emellan och sen det första hindret. Hela övningen kommer man imot hindret i trav.

Sen byggade vi på så det blev hopp ett språng hopp två språng och hopp. Sen byggde vi på igen så det blev två hinder som det var studs emellan sen hopp ett språng och sen hopp två språng och sen sista hindret.


Buster va sååååååå underbart duktig! Älskar han!

Dom på läktarn sa att dom blev lite tårögda haha NAW. Och Buster fick många fina komplimagner vilket han förtjänade.

Jag ger mig själv en klapp på axeln för att jag provade och verkligen red frammåt utan att tveka.

Så åh ridningen gick så bra! Blev verkligen påmind om varför jag håller på med den här sporten.



Av rebecca - 17 februari 2011 17:22

Lite svart lite vitt framför allt däremellan
Det kommer vara så bland molnen
Lite svart lite vitt framför allt däremellan
Det kommer vara så bland molnen

 

Nu ska jag åka till stallet för jag är så himla rastlös hörs när jag kommer hem.

Av rebecca - 17 februari 2011 16:47

Dagen var varit himla bra idag. Peppar mig med lite "den svenska björstammen" haha. Sommar!

Prover gick riktigt bra! Kändes så himla skönt att jag verkligen la ner tid o plugga så nu kan jag säga att jag har lov  Göööööööööööööööööötttt!

Jag och några till satt o skrev prov i två timmar utan pause. Så Solveig var sweet som alltid så vi fick fika efter. Naw!

O sen hade vi lite ergonomi.

Gjorde Jos sällskap till kulturskolan och sen cyklade jag hem var sviinkallt. Så mami skjutsar mig till stallet sen. Ska åka om en timme typ tänkte jag. Jag rider ju tjugo i åtta så det är ju lugnt om man säger så. Ska fixa innan Pica också.


Liiike G6 nananna lallala ska nog fortsätta mitt glada humör nu!:D

Puss!  


Ovido - Quiz & Flashcards