Alla inlägg under augusti 2010

Av rebecca - 24 augusti 2010 21:42

KOm til lstallet runt fem och det ar tur att jag hade paraply med när jag cykla för iband var det sol o ibland ösregna det. Jag och Tilda fixade det vi skulel fin fint så nu är det en grej mer ur världen. Hon skulle skriva rent dom så det var super!


Sen så satt vi och snackade i caféterian så sa dom typ att en tjeje inte skulel rida och att hon ändå fått häst. Så då fick jag rida istället  Så jag red Buster i mjukisar+Therres skor och lånad hjälm och handskar. Vilken syn! Uj ujuj. Men det gick hyfsat märks att man inte ridit för någon på länge lix. Men skoj är det. Så ja rider ju på torsdag igen också.


Men vad jag är trött. Såhär "massa saker att gör/tänka på trött" usch. Imorn är det nya dag och nya tag och nya möjligheter.Det är lätt att glömma bort det. Imorn börjar jag med historia igen och sen på eftermiddagen skulle jag fixa Rutan åt Jossan som är på Lillerud.


Så nu va jag lite duktig och bloggade. Imorn slutar jag halv 2 och det är mega skönt men jag måste göra lite matte imorn. Inte måste borde.


Så nu ska jag fakitskt stänga av datorn och sätta på duschen gå in i duchen duscha sen gå ut och gå och sova.

Puss!

     


Av rebecca - 24 augusti 2010 16:10

Så nu har jag nyss käkat och kollat på OTH himla gosigt var det att krypa ner under täcket och bara nästan halvsova. Eller man kan inte halvsova till OTH och speci nte nu för Haley har lämnat Nathan:(:(((((

Nu ska jag byta om och åka till stallet. Känner mig nästan lika pysslig som igår. Igår mockade jag ur boxarna och pysslade med cp-snoris:$. Seri han va galen. Haha.

Nu spelar min bror o far dålig rock där nere! Tur att jag snart ska åka.

O tur att jag har bättre smak.





Av rebecca - 24 augusti 2010 14:35

Gud va trött jag blev nu när jag kom hem! det bara sa pang typ. 

Mamma skjutase mi imorse hade kommit sent annars.  Så hade vi lite matte o sen idrott och sen svneksa o luch o nu sist pskykologi. Känns som det blir en bra och rolig kurs och kul med lite  det jag är intresserad av.


Nu funderar jag på att slå på ett avsnitt OTH och byta om till mjukisar och bara vara. Sen blir det stall och förberda lite famlije kväll. O räkna lite matte ska jag hinna med också.

Puss på er!  

Av rebecca - 23 augusti 2010 16:07

Japp nu äre måndag igen. Veckorna går o det blir allt mera höst. Fast idag är det riktigt fint ute Var riktigt glad när jag vaknade av att solen sken in i rummet  Så det var en bra morgon.

Skolan rullar på men usch vad vi har långa lektiioner då menar jag inte lix typ 50 min en timme utan en timme och mer! Hade lite nya ämnen idag typ etik och sånt men det verkar helt okej. Sen fick jag tid på VCT för att kolla om jagnågonsin kan bli frsik från min hemska förskyldning så jag gick från ksolan runt kvart över ett så kom mamma o hämta mig och så åkte vi. Doctorn var rätt bra så tog dom ett bättre halsprov så jag höll på att spy men nu hoppas vi att det är något så jag kan få medecin och bli bra någon gång.

Sen kom jag hem käka o har fixat lite saker och nu ska jag byta om och åka till stallet.

O just nu lyssnar jag på:

Han är riktigt jävla bra!

Så dags at göra annat.

Puss!

nee

Av rebecca - 22 augusti 2010 22:23

Jag kommer inte på någon rubrik:$

Men gick bra at trida iaf. Förutom att jag har mina saker i ett skåp på ridskolan hjälmen, skorna+ chapsen och jag måste ju ha en nyckel till skåpet och innan jag åkte kollade jag på nycklarna o bara " nej jag behöver dom inte" fast jo det gjorde jag. Men jag lånade Maddes skor(hoppas de går bra) o Jonnas hjälm och handskar så då fick jag mig en rid-outfit. När jag mockat o borstat o allt och väl sitter upp märker jag att skorna är för breda för stigbygeln. Great! Men ja pressa den medans jag red fram och under passet red jag utan stigbyglar.


Han kändes bra stundtals men de är svårt att hålla jämt tempo men de var typ andra gången jag rider han seriöst så jag är jättenöjd ändå med LoffN.

Sen fixa jag han så kom Jossan upp också så tog vi sällskap hem. O nu har jag just duchat efter jag var ute och gick med hundeli.


Nu fundderar jag på antingen sova eller kolla ett avsnitt OTH. Det lutar ganska stark åt OTH.

Imorn flyttar mina fina vänenr också:( Liten tår i ögat. Men dom kommer fåre skitkul! LYcka till imorn brudar. Så buuuusar vi i helgen:$ MOhaha!


Okej hörs imorn!

  

Av rebecca - 22 augusti 2010 16:21

Nu ska byta om och åka till LoffeN. Madde jobbar så jag har han idag och ska rida och fixa. Så jag borde åka nu. Har inte så mycket mer att skriva utan att Jonna vill att jag ska säga att jag pratar med henne i telefon haha:D

  

Av rebecca - 22 augusti 2010 13:07

Igår då samlade vi ihop tjejerna för yttligare en kväll med buuuuus:$ Bara det att det inte vart så mkt bus elelr ja för tre av oss iaf.  Några hoppade av o kolla på film hos Jossan istället medans jag Jonna oLollo drog ner mot stan. Vi hängde lite där så kom My o Elin så var vi med dom o gick till donkis o så. Sen när vi gick uppåt igen mot busstation kommer några killar i en bil o stannar o börjar snacka med oss. Men dom varc tyå 25 elelr nått o fulla så euw. Sen trodde dom att vi var 12? Bah ne.

Sen följde vi Jonna hem och sen åkte jag med Lollo hem. Var hemma runt typ halv tolv.


Sen satt jag o kolla lite OTH och satt lite vid datorn innan jag försökte sova med musik i öronen. Gick inget vidare satte på datorn runt två igen och satt och spelade meninglösa spel till typ 3. O då går strömmen!  jag HATAR när strömmen går men jag hade ju mobilen som tur var så jag fick lite ljus. Försökte sova igen men nej. Sen runt halv fyra kom strömmen tbx men då stängde jag bara av dator och drog ur hörluarna ur öronen och stoppade in öronpropparna och sen lyckades jag somna.


S jag gick upp runt halv nu och har just ätit och duschat.

O så spelades den här låten på radion och påmnde mig om någit jag borde gjort för länge länge sen så det ska jag göra nu.

<3

Av rebecca - 22 augusti 2010 02:14

When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse


And the tears come streaming down your face
When you lose something you cannot replace
When you love someone but it goes to waste
could it be worse?


Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you


And high up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth


Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you


Tears stream down your face
When you lose something you cannot replace
Tears stream down your face
And I


Tears stream down your face
I promise you I will learn from my mistakes
Tears stream down your face
And I


Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you.

Ovido - Quiz & Flashcards