Alla inlägg under augusti 2010

Av rebecca - 27 augusti 2010 19:34

Träffar inte Jossan ändå de vart så sent och jag ska up ptidigt imorn. Ska med Madde o Loffe på tävling  

O jag har ont i armar och ben o känner mig sjuk. Men jag är inte sjuk!

Så nu ska jag slå på OTH och bara ligga under mitt varma goa täcke.

PUSS!

Av rebecca - 27 augusti 2010 14:24

Idag vare invigning så jag Mikka Angelcia o Jossa var representanter från OP2. Vi hade sjhlr(sjukvårdshjärt o lung räddning) ute i rasthallen. Det var rätt många som kollade lite konstigt på oss haha när vi höll på och rädda dockorna.

O sen kom massa folk från tyo Örebro o sånt så då gjorde vi seriöst eller ja försökte. Sen käakade vi lite maat som var jättefin o god och sen plockade vi undan allt. sen fick vi välja på att gå hem elelr vänta i typ 2 timmar på matte så vi valde att gå hem.

Även fast jag borde varit på matten så kändes det inte värt att vänta 2 timmar typ:e

Så nu går jag på collage(stavning?)

Nu ster jag här och funderar på om jag ska lägga mig och kolla OTH elelr gå ut och gå en sväng. Känns som det blir så sent om jag ska ut och gå nu. Då kan jag ju kolla OTH och sen åka till stalelt komma hem från stalelt i rimlig tid och sen gå ut och gå. Smart brud_93. Fats ja skulle kanske träffa Jossan också.


Aja nu OTH.  

Av rebecca - 27 augusti 2010 14:09

                    

Av rebecca - 26 augusti 2010 22:59

Grektiskt litteratur haha tack virre!  

Jag sitter här nyduchad och jag var såhäääääääääär nära på att fastna i soffan för det var värsta dram med flygplan upp och ned och allt. O jag som inte ens gillar action.De gick verkligen jätte bra att rida förut iaf första gången. Då hade jag Clabbe och ja trodde min att min höger arm skulle vara död efter det men det var den inte. För han var super mega duktig!  


sen red jag Conrad men det var bara segt och tungt o jobbigt. Inget flyt lix men uppskattar ju om dom iaf kan förska ha lite egen bjudning.

Men vad det är mysigt att rida lektion. Det passar verkligen mig perfekt just nu. Så himla skönt.

Nu ska jag sova.

Godnatt<3

Av rebecca - 26 augusti 2010 17:08

Jag är på värsta blogghumöret. Men jag vet inte vad jag ska skriva om.

Ja har nyss ätit och gjord lite svenska för den är tråkig så det är lik bra att bli av med den. Grekisk antik blabla mytoligi elelr nått jag vet inte för jag sov ju när vi kollade på filmen.

Idag ska jag rida 2 gånger på ridskolan först istället för en och sen i min grupp. O jag börjar rda tjugo i sju så det är ju inte bråttom precis och min sista rider jag till halv nio. Så det blir hem och sova på direkten sen borde göra matte men det tar verkligen imot.


O vet ni? Idag har det varit en helt okej dag hoppas det går sådär underbart bra när jag rider hihi.

Nu ska jag läääsa bloggar.



OP2

Av rebecca - 26 augusti 2010 17:04

Är en busig klass:$

    

    

Av rebecca - 26 augusti 2010 12:04

I går åkte jag o träffa Jossa efter stallet hon var typ husvakt så dom hade den dyngstor varm(40 grader) pool med bubbel i. Så där badade vi typ hela kvällen var jätteroligt och roligt att umgås utanför skolan. Så satt där o pratade om allt mellan himmel och jord. Skojsigt!  


JAg slutade lite tidigare idag för ja ska vara ledig. Surt o missa frösta riktigt ergonomin men:( Aja de är ju bara att tjejerna berättar för mig. O imorn ska jag Jossa Mikka o Angelica vara reprsentanter från OP2 för vård och omsorgs collage invigs imorn.

Puss!

...

Av rebecca - 25 augusti 2010 18:34

Min hjärna är mos. Igår skulel jag smsa Tilsa men råka smsa Jonna sen idag skrev jag datum på helt fel rad på ett papper och bara allmänt virrig. Eller allmänt trött. Som på svenskan idag kollade vi på jordens sämsta film och jag satt så skönt och rösten på tvn var så avslappnade så jga slumra till en stund:$ Fast det är inget ovanligt oftast sover alltid någon i OP2 på lektionerna somliga dregglar i böcker andra inte haha  


Jag var hemma runt jag kommer inte ihåg halv två kanske? Käka och gick o la mig och sova sen fan sov jag till halv fem fast planen var att sova till tre. Men ikväll ska jag sova i tid.

Kom just hem från stallet fixade ju Rutan åt Jossan och det gick snabbt och bra så gick jag hem sen.

Men nu ska jag snart åka och träffa Jossa.

Skriver ikväll.

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards