Alla inlägg under juli 2011

Av rebecca - 18 juli 2011 17:15

Önskar jag fick fortsätta sova på soffanär helt färdig!Vårdcentarl hit o tandis dit o nej jag berätta när jag komemr hem sen. För nu blire jobb!

Puss!

 

Av rebecca - 18 juli 2011 11:24

HIhi nu har jag kört för första gången på köris. Det gick jättebra dom är så gulliga därborta! Fast jag har ju knappt kört nån koppling så men aja nu är jag igång iaf. Ska se till att låna farfars bil o öva lite tills nästa gång.


Känns så vuxet på nått sett men det känns sjukt bra att ha börjat iaf jag vill ju verkligen ha det där kortet.Sen smsar jobbet lite om saker jag redan vet haha fast jag tror dom typ testar eftersom jag är ny lix.


Har tid på vct sen också men inte förrens tjugo i två ska bli spännande o se vad dom säger. Om det är tanden eller nån infektion eller nåe.

Så ska jag jobba ikväll också får inte glömma de hehe.

Puss!

:)

Av rebecca - 18 juli 2011 01:28

Perfi söndagskväll detta behövde jag! Bästaste vänner  

Nu ska jag sova och tagga första körlektionen imron och sen förhoppningsvis en tid på vårdcentralen och sen lite jobb på kvällen.

Natti!

<3

 


:/

Av rebecca - 16 juli 2011 17:58

Att vara sjuk o ha ont gör mig så jävla EMO


Bakade en kladdkaka till mami o papi som överasking när de kommer hem. Snäll dotter?  Tog tillochmed både in och ut den från ugnen helt själv. Jag som hatar ugnar annrs.

 Nu ska jag snart hoppa i duschen iaf ladda med några bra filmer o bädda ner mig i soffan. Lung helg vare här=ja! Förhoppningsvis är jag helt frisk tills på måndag.

Puss!


:(

Av rebecca - 16 juli 2011 10:18

Gick o la mig elva vaknade tio i tre kunde inte somna om förrens fem+att jag bytte rum då också o vaknade igen runt åtta somnade om till tio.

O tanden ska vi inte ens prata om jag kan alltså knappt öpnna munnen!Så ont gör det o det gör ont när det är stängt också:'( Ska gå ner o ta lite mer alvedon.´


Nej idag är jag emo som fan!VARFÖR måste jag alltid bli så sjuk för? Förskyldningen är bättre men tanden den dödar mig!

jag orkar inte

åh

:(

Av rebecca - 15 juli 2011 20:13

Sitter och tittar på Shutter Island så jävla bra! Älskar den där filmen. Efter den vare paranormal activity också, spännande kväll det här.

Körde upp till stallet förut o jag(L) automatbil lix. Fixade allt till Dompan o tog en promenad så söt är han!  Vart så himla ridsugen när jag kom upp dit men får rida på tisdag o hoppas jag är 100% frisk då.


Asså min tand dödar mig helvete vad ont det gör:(Buhu! Usch. Försytldningen är iaf bättre(y men det får bli en lugn helg i helgen.

Puss!


 

Av rebecca - 15 juli 2011 14:45

Följde med Ida när hon solade så gick vi till centrala sen och nu är mina första körlektioner bokade!  Känns så himla kul är dock lite nervös hihi. Så det känns bra att det är fixat. Sen gick vi till elgiganten och tittade på Ipodar men varken dom eller expert hade dom som vi ville ha. Sen blev det en promenad hem så är rätt trött. Engergilös till tusen men trött på att bara sitta inne.

Och min tand! Ni vill inte veta hur jävla ont jag har. Fyfan går på smärtstillande kan jag lova. Usch om det inte blir bättre blir o ringa tandis på måndag  


NU ska jag vila lite sen ska jag upp till Dompan blir bara mys idag är ju somsagt inte frille.

Puss!

saknar mina fina vänner också:(

 


Av rebecca - 14 juli 2011 21:46

Gick bra att jobba är bara dötrött när jag komemr hem. Hatar att vara slut på engergi. O bara för jag är förskyld varför inte lite tandvärk också? Min vänstra visdomdstand gör så jävla ont så jag dör. Jag blir fan inget visare av de där tänderna.  Nej haha vilket dåligt skämt förlåt jag är trött.


Imorn ska jag försöke gå ner till centrala och fixa lite körlektioner. Men det känns så vuxet och läskigt! Men jag vill ju ha det där kortet lix. Dags att börja alal är vi barn i början. Och jag kan ju koppla bara att det inte är klockrent lix(A)


NU ska jag sova.

Natti:)

Ovido - Quiz & Flashcards