Alla inlägg under juli 2011

Av rebecca - 5 juli 2011 23:09

Bjöd in mig själ o Anch till Jenfi på lite bullkalas. Mys!

O nu borde jag tagga putt imorn men det känns så overkligt. Ska nog sova nu iaf.

Har inget mera vettigt att säga.

Puss!

 

Av rebecca - 5 juli 2011 20:00

Ridningen gick inte heller bra idag jag kunde inte koncentera mig o inte Dompan helleer eftersom jag red som kratta. Aja får boka in en Ullisträning  snart iaf! O börja på körskolan o allting annat.

Nej ska inte blogga mer jag är för depp.

"som fångarna älskar flykten"

Av rebecca - 5 juli 2011 19:54

Asså jag pallar verkligen inte att bli bestämd över längre!

Jävla fan åhhh om jag hade varit född i fan april eller på våren så hade detta problem inte funnits. Så jävla irreterande jag orkar fan inte. Vill inte bo kvar här!

Jag vill bo i egen lägenhet och bestämma själv över mitt liv. Göra mina misstag utan att dom behöver bry sig!

Åhh usch jag var jättearg förut.

Känns som hela putte är förstört jag som varit taggad i ett år o så bara åhhhhhhhhhh. Om man bara kunde spola tbx tiden lix o göra det annourlunda. men nej eftersom det är mig vi pratar om så gör man alltid fel val. ALLTID.


O nu blire ingen

Camping

Inget "brittmatrie" tält

Inget komma hem alldeles för sent

Inget att dyngna

Inget CAMPING på natten!!!

Asså åhhhhhhhhhhh fyfan! >Hatar mitt liv ibland

Hatar att bli bestämd över o dom som bestämmer tror de vet bäst för mig.

//

En jävla emobrud!

Av rebecca - 5 juli 2011 15:26

NU känns det att man klantade till det jävligt mycket fyfan...


Idag ar jag hunnit med att springa, sola o hämta putteband.Allt klart för imorn känns bra! Käbnns dock inte lika taggat längre men det kommer säkert imorn. Mitt humör brukar ju gå från 0 till hundra o tillbaka till 0 igen så.

Nu ska jag andas lite o sen åka upp och rida Dompan:)

Puss!

Av rebecca - 4 juli 2011 21:59

Blev en kort promenad med hund istället. Och imorn ÄRLIGT MÅSTE jag upp och springa! Ska ge mig iväg på morgonen om jag orkar dra mig upp ur sängen.


Iaf jag och Angie åkte til lstallet runt halv 4 o satt o prata med Lindha som joinade oss med lite kladdkaka+jordgubbar+grädde. Fett gott Angie bakar bra!  

Sen efter mycket om och men o några timmar senare bestämde vi oss för att rida och gick till hoppbanan där våra friedns joinade oss. Nästa gång blire galopptävling!Hihi


Sen fodrade vi i stallet och fixade hästarna. O sen hem här sitter jag. Lyssnar på maggio o försöker tycka hon är bra men de ända bra är "snälla bli min igen" men hon kanske rockar live! Vad vet jag med på fredag vet ja;D HIhi PUTTTTTTEEE

men nu kan inte jag skriva mer hha

Puuuuusssss!

 




Av rebecca - 4 juli 2011 12:31

SÅ då var bankgrejen klar! Ihhh känns på riktigt nu med körkortet fast det är en jävligt lång väg att gå men om alla andra klarar de fixar jag det.

Bev överaskningen på stan hihi+fika o massa snack. Sen hälsade vi på Jenfi och sen hem. Och nu ska jag byta om och ta en riktigt långpromenad med mig själv o mina tankar o musik såklart!

Sen blire stall runt fyra o runt halv 7 rida med Angi, Hanna o Jenfi på hoppbanan.

Puss!

Håååkaaan usch kommer tjuta när han sjunger på lördag natt asså....:')

Av rebecca - 4 juli 2011 09:48

Kändes mycket lättare att vakna idag än igår

Nu inväntar jag bästaste Angie för lite staaan vi ska handla en överaskning hehe. Vem överaksningen är til lvet vi dock inte. Sen blire nog en fika o massa snack. Kanske hlsar på Jenfi också, det brukar vi göra haha.

Jag o mamma ska även in på baknen fixa med fonder o pengar för jag ska börja köra på körskolan efter putte  

Men nu ska jag borsta gaddarna o dra!

PUss!

 

Av rebecca - 3 juli 2011 21:52

Så nu var denna dag över vilket vi tackar för. Jag fatatr inte hur vu lyckas varenda JÄVLA gång! Aja haha vi kan nog skratta åt det någon dag eller 2:DD

HAha coldplay rädda min dag iaf:D o mina älskade vänner åter igen hihi.

Puss och godnatt:D

I promise you I will learn from my mistakes...

Ovido - Quiz & Flashcards