Alla inlägg under juli 2011

Av rebecca - 14 juli 2011 16:15

Min rastlöshet är hemsk fast jag jag orkar ju inte göra något? Tur jag ska iväg att jobba om nån timme. Jobbar dock bara til lnio så det är ju lungt lix. Men jag vill gå på stan o gå ut o springa men det lär ju inte hända på 180 år så som jag mår. JAg mår rätt bra men är så himla snorig och har ont i huvvet.


Gått hemma hela dagen idag utan ett skit att göra. Aja ska sova dirr när jag kommer hem sen iaf.

Puss!:)

Tumblr_lo7w8hkm2p1qh6li2o1_500_large

Beautiful-black-and-white-blackandwhite-imperfect-party-perfect-favim.com-41011_large


Av rebecca - 14 juli 2011 14:57

"När jag dunkade huvudet i stengolvet kändes det bara riktigt på nått sätt"

 

Av rebecca - 13 juli 2011 19:27

Så då vare färdigjobbat för idag. Nu ska jag bara vila. Gick fram o tillbaka så jag fick lite luft iaf jag har sjukt mycket spring i benen men snart så ska bara sluta vara dyngförskyld.

JAg håller på o letar den perfekta Ipoden men det går inte så bra. Vill verkligen ha en NU.

Det var det enda vettiga jag hade. Nu ska jag fortsätta leta Ipodis:)


Av rebecca - 13 juli 2011 11:55

Goick faktiskt riktigt bra att jobba trots feber o shit. Fick bara springa o snyta mig 24/7 men aja. Nu är jag hemma iaf och ska sova några timmar sen tillbaka och jobba lite mer.

Jag är så sugen på att köpa en Ipod vet dock inte ens vad jag vill ha för nån men ska kika runt lite tänkte jag.

Nee sova vare är inte ens trött men ska jag bli frisk någongång så äre vila som gäller ska inte göra som alla andra gånger jag är sjuk att börja köra 100% dirr lix nej nu ska jag tare lungt och bli frisk på riktigt.

 



Av rebecca - 12 juli 2011 18:55

Tumblr_lo86xcke1t1qkbdjzo1_500_largeKänner mig faktiskt bättre idag så det är bra. Jag ska ju faktiskt jobba imorn också först 7-11 och sen 17-19 tur att det är korta timmar annars skulle jag nog inte orka.

Ska gå en liten promenad här snart sitter i handduk för jag klev just ur duschen. 

Har kollat på The Shining idag o den var faktiskt rätt bra. Trodde jag inte.

Nu ska jag sluta babbla om oviktiga saker.

Puss!



Av rebecca - 12 juli 2011 13:05

Efter hela dagen i söngen byter vi till soffan. Usch vad jag hatar att vara sjuk. Gnällde jag inte tillräckligt i höstas om det?

Aja bara hålla tummarna att jag blir frisk till helgen.

Nu ska jag duscha för jag boktsavlingen kokar:(

Puss!

  

Av rebecca - 11 juli 2011 22:34

Att bli frisk så fort som möjligt tack!

Dagen har bestått av massa film bara synd att jag aldrig kan hålla mig vaken bara somnar antingen mitt i eller så jag missar slutet. Trött tjej.

Köpte iaf en asmysihkofta på gina idag mmm bara älskar den  

NU ska jag sluta kyssna på en o samma låt hela tiden och byta hihi. Fast inte kan jag sluta lyssna på Håkan.

Puss!

Av rebecca - 11 juli 2011 16:18

ärligt vad piss jag mår! Inatt var HEMSKT shit vad feber jag hade. Usch ryser bara jag tänker på det.

Var med mamma i Örebro iaf vilket jag inte borde ha gjort mår as igen:(

Men nu har jag lånat lite filmer av IdN så ska bädda ner mig o soffan och titta film hela kvällen.

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards