Alla inlägg under juni 2011

Av rebecca - 13 juni 2011 17:52

Usch vad ont i huvvet jag har för jag 'är så täppt i näsan så gåre upp t huvvet o ah. Gick iaf ut och gick en lugn promenad förut så ringer jag Jonna så var hon nere vid näset så hon hänge med på prommen. Känns som vi inte träffats på 30 år så det var kul! För mkt att prata om.


Och sen kom jag hem har suttit här, käka och läst lite bok. Försökte även vila lite men nej. Men snart smsar Jonna att hon är påväg så ska jag med henne til lhennes ponny och förhoppningsvis är Irene därockså inte tärffat henne på jättelänge ju.+ en liten fölis hihi.

Och lite senare blire fotboll/kubb? men fina vänner.

Puss!

Tumblr_lmntgciz531qes9kso1_400_large

:D

Av rebecca - 13 juni 2011 16:14

Det här gör mig så jävla gllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad längtar så jävla mycket t putte och håkiiiis:DDDD

Av rebecca - 13 juni 2011 11:20

Jag är så himla förskyld utan feber so long o vi hoppas att de går över snarast! Men jag tar min förkyldning går man ut strumpor o linne i spöregn så får man skylla sig själv   


Trött som fan är jag också. Tur att jag inte har något inplanerat. Ska bara mysa ner mig under täcket i soffan och titta GG från början som  jag gjort  10 ggr om. Har börjar läsa blondinbellas bok också den är braa. Synd att de inte var stek så man kunde varit ute och läst.

Imorn har jag Dompis igen det ska kul för han är så gulli:)

Puss!

Av rebecca - 12 juni 2011 23:19

Nu ska jag sova äntligen känns som jag varit vaken huir länge som helst.

Gud vad jag älskar den här låten! han måste spela den på putti:)

Av rebecca - 12 juni 2011 15:12

Asså igår jag dör av tanken bara typ.

Var jätte otaggad til latt festa överhuvudtaget så låna massa filmer av Ida och hade filmkväll med mig själv. Klockan nio blir jag från ingenstans jättetaggad sminkar mig ringer Lollo o Angie. Lollo är påå så vi drar till Hanna stämmning på hög nivå.

Ah sen typ drog de "gamla" ut  och jag och Lollo gick ghenom stan till våran skjuts det var INTE nyktert kan jag lova! Iaf åkte hem. Väl hemma ringer jag en person och sen går jag ut i linne och strumpor i regnet och pratar i telefon och hamnar vid badhuset. Så kom Hanna, Jenny, och jenfi i en taxi och hämtar mig så åker vi hem till Hanna. Jag var så jävla blöt!!!

Ah shit får låna lite kläder av Hanna så sitter vi och pratar och sen runt tre lånar jag en cykel och skor o jag herregud cyklar hem.

Guuud vilken jävla kväll så sjukt kul! Knake Liiiiiiiiiite mkt dricka men så fåre vara ibland!

Är fan fortfarande seg i huvvet.

Iaf har varit uppe med sakerna hos Hanna gått preomenad t konsum och köpt loka och ätit mat och läst bok.

Puss!  






Av rebecca - 11 juni 2011 15:20

Nu är prison break helt slut för min del. Tittade på Final idag och fyfan jag dör så jävla sorligt!!! Åhh bästa PB ju.


Jag är så jävla trött önskar jag hade lite mer filmer hemma men kanske kan låna lite av Ida hihi. Ska smsa henne snart. Nee nu ska jag bädda ner mig i soffan igen känns som jag hör hemma där idag:)

Puss!

Av rebecca - 11 juni 2011 11:04

Vaknade nyss är typ jättetrött men kan inte mera. Sitter i springkläderna iaf och ska snart ge mig ut på en tur. Ska bara vakna till lite först.


JAg har inte fattat att det är sommarlov än , känns bara som en vanlig helg typ. Idag äre iaf finare väder än igår så hoppas det är såhär nu heeeela sommaren! Åh det är sommar jag som lovade att det aldrig skulle bli sommar i vintras. Shit vad emo jag var haha uch hatade snön och kylan.


Igår red jag Dompis iaf och Angie hängde på barbacka på Maya. Det gick jättebra elelr så bra det kan gå när man ridit hästen 3 ggr. HIhi fler ska de bli:D

Puss!

Av rebecca - 10 juni 2011 15:25

Fredrik var sååå fin haha och han dem busa allt på flaket och njöt, njöt av att skolan är slut förevigt för dem.


Fyfna vad glad man blir ja stod typ o skaka bara för man dras med så helt underbart. Alla var så fina. Åhh ett år kvar. Ett år precis sen äre min tur.

WIE

Ovido - Quiz & Flashcards