Alla inlägg under juni 2011

Av rebecca - 10 juni 2011 11:30

fan vad jag har haft fullt upp!

Igår vare skolavslutning och det gick fort o var sjukt varmt men nu äre sommarlov iaf. Efter det så åkte jg till Dompan och red honom gick superbra men fyfan vad äckligt jävla varmt det var så jävla svettig haha. men det gick jättebra så skönt att rida en "liten" häst han är ju inte så hög lix. Sen tog jag och Angie sällskap hem och sen gjorde jag mig iordning och åkte till Anchi så blev det lite fest där. Skoj skoj!


Men nu ska jag fixa mig ännu en gång(mitt hår mår inte så bra haha) för att lite senare titta när min fina bror tar studenten. S himla kul.

Pussar!!

   

Av rebecca - 7 juni 2011 19:20

Åkte upp till Dompis och pysslade lite med han,han såg verkligen ut att njuta hehe elelr inte han njöt ng mest av sin mat. Precvis som det ska vara. Sa rida han på torsdag ogen iaf jag längtar!


Sen följde jag m,ed mamma och pappa tillstugan en stund kollade på kossamu och grisarna dem var fett söta. Sen åkte vi hem och jag och mamma var nyss ute och körde gick sådär. Måste fan ta tag i det där och köra mera. Blir väl körskola någon gång snart.

Nu har jag problem om jag ska ut och gå eller springa kutar faktiskt åt gå för jag har sån jävla träningvärk sen jag red som inte riktigt gått över. Så det får bli en promenad.

Puss!


Av rebecca - 7 juni 2011 19:20

Åkte upp till Dompis och pysslade lite med han,han såg verkligen ut att njuta hehe elelr inte han njöt ng mest av sin mat. Precvis som det ska vara. Sa rida han på torsdag ogen iaf jag längtar!


Sen följde jag m,ed mamma och pappa tillstugan en stund kollade på kossamu och grisarna dem var fett söta. Sen åkte vi hem och jag och mamma var nyss ute och körde gick sådär. Måste fan ta tag i det där och köra mera. Blir väl körskola någon gång snart.

Nu har jag problem om jag ska ut och gå eller springa kutar faktiskt åt gå för jag har sån jävla träningvärk sen jag red som inte riktigt gått över. Så det får bli en promenad.

Puss!


Av rebecca - 7 juni 2011 14:49

Summerfeeelings när skåpet är helt tomt. Allt är inlämnat och praktiken är slut. Jag gjorde sista dagen idag. Imorn blire utb hoppas att jag känner någon kommer fan skämmas ihjäl annrs fan.

Efter skolan så åkte jag hem höll på att smälta av vrämen för det var så jävla kvaft. Sen åkte jag och Ida tbx till skolan för att lämna min loggbok som jag glömde och sen åkte vitill stan. Köpte ett par svarta shorts och ny piercing som var asnice.


Sitter och lyssnar på underbara Håkan åh längtar så tills PUTTE.

Ska upp till stallet sen och pyssla med Dompan hihi.

Pusss!

 


Av rebecca - 6 juni 2011 22:52

Burned har jag iaf gjort idag när solen stekte som mest fett gött. Älskar såna här dagar men efter några timmar blir jag alldeles för rastlös som idag. Men vi har pysslat med Fredriks studentskylt som blev jättefin! Är så avis:( Och gick jag över till Ida oc htitta en film och sen nyss var jag ute och sprang en runda.


Så har min lata dag sett ut. Imorgon äre första skoldagen på 5 veckor jag är fortfarnde inne i jobbandet om man säger så. Lyx att gå upp runt sju ju;) men börjar tjugo i tio så jag kallar det soft. Det är också sista skoldagen för min del för iår bara avslutningen kvar på torsdag men det räknar inte jag som skoldag precis.


Puss!

 


Av rebecca - 6 juni 2011 01:01

Gick jättebra att rida! Han var jättemysig hihi jag blir som en liten tjej.  Nej men det var kul att det gick bra när de är första gången man rider lix. Så jag är nöjd. Bara jobbigt när allting är nytt i stallet och allt med mat, hinkar, påsar, vilken ordning saker ska stå i och allt sånt. När man är van blire ju rutin:)


Sen åkte jag hem åt grillat med en tjurig famlij så jag var tvungen att gå från bordet fast ja inte ens gjort något!? MOG1

Sen satt jag och sappade mellan kanalerna tills jag såg att shutter island började. O då var jag tvungen att titta på den. Och att jag aldrig lär mig att INTE kolla på slräckfilmer sj'lv innan jag ska sova. Visserligen vare en thriller men en jävligt läskig sådan. Usch!! Fast den var jävligt bra gjort och spännande.


Men nu dunkar huvvet så nu ska det få vila på den mjuka kudden.

HIhi

odnatt<3


Av rebecca - 5 juni 2011 14:44

Asså jag är fan bra är jag. Har idag

 Sprungit

Städat HELA övervåningen!

Och nu ska jag dra ur mina sängkläder o lägga i nya(L)

Sen ska jag byta om och åka och rida Dompan.

Det är en glad tjeeeeej ni ser idag!  

 

Av rebecca - 5 juni 2011 11:59

Varit dåligt med bilder här på bloggen så här komemr några från igår!

           

 

Ovido - Quiz & Flashcards