Alla inlägg den 8 september 2010

Av rebecca - 8 september 2010 21:58

Men först JAG FÅR ÅKA TILL NORGE!!! Iaf för mamma och pappa!  Asså tänk er mig i Norge i en vecka i en annan famlij och skola! Ja döööööööööööör!


Åh hoppas jag får åka. Men de skulel ju vara kul att åka nästa år också med "sina" lix men treorna är ju helschyssta så jag tror inte det bli något problem ändå.

Ah shit!En vecka ur den här skitstaden vore ju inte fel.


Var nyss ute och gick pratade med Jonna in tha phone mötte också Ehmma så pratade med henne också. På lördag ska  jag Jonna och Jenfi rocka på bion men problemet är filmen bara.

Men nått gör vi iaf.


Nu ska jag duscha och sova. Imorn börjar vi åtta högst upp i aulan med politikerskit kommer va död så det är bäst jag sova nu. Jenfi ska kolla på suparpogram så ni vet hehe.

Tänkte visa mina nya mjukisar också:  

Jag vet inte vare heter Alfrednobelhuset?Jag kanske är helt fel ute:$ Men gick förbi här iaf på min lilla promenad.

  

Godnatt!<3

Av rebecca - 8 september 2010 18:55

Stall är klart och allt där till. Haha ja har verkligen underbara vänner! Tror inte jag skrattat så mkt som jag gjorde med Jonna idag på länge. Hon är ju för rolig den där. Synd att jag inte får lägga upp filmerna på bloggen. Ni skulle dö.


Annrs så fixa det jag skulel och ja vet inte riktigt vad ska hitta på nu. Funderar på att gå ut och gå elelr springa. JAg är helt glad så jag känner mig helt full av engeri. Tror jag gör av med den  bäst genom att gå en riktig runda. Gick en jättebra runda igår faktiskt. Ner mot rosendal typ och sen mot björkborn stan och sen hem.Kung!  

Känner mig lite busig:$ hehe kanske ska göra nått rackartyg?

Nej jag är snäll lovar. Nu pratar jag med mig själv.

Så jag ska byta om till mjukisar och gå ut och gå.

Hörs när jag kommer tbx.

Stor PUSS rätt på mun!

  

Av rebecca - 8 september 2010 15:52

Av rebecca - 8 september 2010 14:31

Ja haha annars så rullade skolan på som vanligt.

Historia

Svenska

Människan socialt och kulturellt+rehab.

Sen slutade vi halv 2.

Imorn då har iv politiker grej en timem från åttetill nio och sen männsikan socialt och kulturellt och sen sveska typ och sen slitar vi 11. vadå soft?  Fast igentligen inte för vi har ju såklart fått hemuppgifter. Men jag är typ klar.

Nu ska jag ut och vandra med lata hunden och hålla tummarna om Norge.

Sen ska jag till stallet och efter det vet jag inte. Obestämt alltså spännande...

PUSS!

Av rebecca - 8 september 2010 14:20

Haha om ja nu vart emo i början av veckan är jag nog dubblet så glad nu!

Ihhhhhhh kan knappt skriva!

Okej såhär äre att vi som går OP har typ nått sammarbete med Norge så vi bor hos dom en vecka o dom bor hos oss en vecka. O iår äre det treorna som ska åka MEN alla ville inte så det finns en plats kvar til 99.9% och nån av oss i OP2:an får ta den då!Hur cooolt!?  


Men vi vet ju inte vem som får åka eller nått än och mina föräldrar måste säga ja eftersom då en norsk kommer o bor här i en vecka i vår. Mamma har inte sagt ja för hon ska prata med pappa o blabla.

Låååååååååååt mig åkaa!

Ah shit asså haha vi bah typ skrek i halva korridoren.

  



Ovido - Quiz & Flashcards