Alla inlägg den 25 september 2010

Av rebecca - 25 september 2010 19:19

Nu är jag hemma igen efter en dag på tävling!

Skoja att åka med Therre hoppas det blir fler gånger  


Regnet slår på rutan utanför och jag har inga planer alls för ikväll utom jag nu snart ja skrivit klart ska hoppa in och tina upp mig i duschen. Jag är jättekall och det var så rått och kallt i Lindesberg så usch;O¨

Men det är alltid skoj att pka på tävling det är ngt visst med det lix känns som gör något av dagen lix.

Ja ni som är 18 eller över rocka ikväll.

Vi som är sjutton o yngre  ska vi rocka elelr kolla film?

Puss!

Av rebecca - 25 september 2010 09:15

Hoppas det inte regnar dit vi ska på tävlingen idag då blir jag ledsen. Men jag tar nog en regnjacka med mig iaf. Har nyss ätitv frukost så ska bara göra mig iordnoing lite innan Therre kommer.

Hörs senare!

puss;)

Av rebecca - 25 september 2010 01:21

Kom från Lollo typ kvart i ett men då stod jag och pratade med Hanna en stunde efter.

Myspys vare iaf och så kul att träffa både Nea och Hanna känns som vi inte träffats på evigheter ju. Så vi åt lite mat och pratade lite och så.

Åkte runt typ kvart över tolv och så.

Imorn äre tävling med Therre som gäller. Sovmorgon som tur är hihi.

Jag är inte trött som vanligt på helgkvällar helt pigg. Sitter just nu och gör ingenting men men. Borde sova men det är så tråkigt!

O så längtar jag till Norge jättemegamycket.

aja godnatt!:)

Ovido - Quiz & Flashcards