Alla inlägg den 9 september 2010

Av rebecca - 9 september 2010 21:49

Tänkte bara säga godnatt!

     


Av rebecca - 9 september 2010 21:14

Jag förskte blogga när ja kom hem typ fyra men då lkagga de asmycket samma föru också men nu hoppas jag det funkar.

För det frösta NORGE!Vi får åka 2 från OP2 så nu hoppas vi att jag och Jossan får åka ihhhhhhhhhhhhh  Åh hoppas hoppas hoppas!

Får reda på svaren imorn helt tror jag.


Annrs började vi morron med politk men det var faktiskt typ intressant jag lyssande faktiskt så duktig var jag. Så vi hade det i en timme o mer sen hade vi MAria lektion och sen svenska. Äntligen klar med dom där tråkiga antik frågorna nu ska jag bara plugga dem tills provet. Annars äre ganska mycket just nu i skolan massa små saker typ. Tror jag börjar med historia imorn på morron. Hoppas vi inte ska redovisa imorn men jag tror det var nästa fredag om jag tror rätt.


Annrs så slutade vi elva så jag Jossa Angelica Mikka och Emelie tog bussen till Örebro för att vi skulle lucha på kinamuren. Asnice vare. Sen sprang vi lite på stan också. Men jag köpte bara små jättesöta klämmor tänkte istället för hårnålar. Vill åka in när vi får studiebidarg nästa gång hehe.


Annrs så har jag varit hemma hela dagen känner mig jättetrött. Var ute oh gick nyss så ska duscha och sen läsa lite om hjärtat och sen sova. imorn är det fredag och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Tråkigt.

Bilder från dagen

      


Ovido - Quiz & Flashcards