Alla inlägg den 14 september 2010

Av rebecca - 14 september 2010 22:47

Japp de gör hon  

:D

Av rebecca - 14 september 2010 22:02

Asså happyface på typ allt!?

Ja vart helt glaaaaaaaaaaad/flumm hehe hela dagen. O ännu mer nu.

Imorn börjar vi tjugo i elva:D

O slutar halv 2:D

O ja jag ska till NORGE!!

O ja hela dagen bah bra!  

Gud knaske inte hatar mig så mycket trots allt?

O hör här jag och Ida ska gå på trafik skola så vi får börja övningköra. Oj ojoj haha jag bakom en ratt ah akta er säger jag. Men jag kör ju moppe som en kung fast ja inte har moppekörkort så detta bör ju inte vara något problem.


Om jag börjar tjugo i elva imorn kan jag gå och lägga mig halv 2 o ändå sova typ åtta timmar. Sooooft!

Nej nu ska jag bara läsa bloggar o sen sova när mitt glädjerus lugnat sig lite.

haha godnatt sötsaker!<3

Av rebecca - 14 september 2010 21:02

Idag har det varit en riktigt bra dag. Allt har bara flytit på och vart helt okej. Kanske för jag kunde sova ordenkligt inatt och jag hade sovmorgon till tio typ. För tio skulle vi upp till aulan för politik meeeen vi sket i de:$ Så tråkigt så vi busade lite istället. Sen hade vi svenska lästimme lika tårkigt det så vi satt ute i korridoren och snacka med några som kom från moderatungdomsblabla men dom var roliga. Sen hade vi psykologi och det var skoj som vanligt jag och Emelie var lätt duktigast haha;)


Sen skulle vi haft mer politik i aulan meeeen då busade vi igen och jag hade inte tid för det helelr. När jag kokm hem åt jag sen softa litte och sen åkte till stallet för ridning av Clabbe. Gick helt okej och fick en riktigt "aha" när Ulrika hjälpte mig i högersidan. Gäller att jag inte slutar rida bara för han stressar iväg och at jag vågar lägga till skänklarna lix. Men han kändes helt okej och riktigt fin på slutet.

Sen gick jag upp och pysslade med Loffe som var myspys som vanligt. Svårt att borsta när han bara vill pussas hihi.

O nu ska jag duscha och försöka läsa lite om hjärtat som jag inte gjort än hehe.

Puss o kramen!

Snaaaart

     

Av rebecca - 14 september 2010 14:34

 JAG O JOSSAN SKA TILL NORGE!!!!!!!!

 Jag kan inte andas på ritkigt åh vad roligt det komemr bli nORGE NORGE NORGE!!

Ahhhh!    


Nu ska jag salma mig lite o byta byxor för mina är blöta sen jävla helvetesregnet!

Sen ska jag byta om och åka til lstalelt och rida litte.


HAPPYFACE!!

Ovido - Quiz & Flashcards