Alla inlägg den 27 september 2010

Av rebecca - 27 september 2010 21:07

Idag hare vart en sånhär bra dag hela dagen.

Har inte gjort något spec men saker jag behöver göra så det känns riktigt bra. Pluggat det tristaste ja vet tex och de ska jag fortsätta göra nu fast under täcket i sängen för jag fryserihjäl! Så jävla kallt. Sitter i mjukisar och tjocktröja och yllegyllestrumpor hihi 

 

HAHHA kolla bilden! Nej gud va jag är töntig men HAHAxD

O klockan är nio och jag är jättetrött ska bara läsa lite till och sen blunda mina ögon.

Nu vart jag övertrött farfar var här förut också söt är han. Har inget mer spännade att berätta om ni inte vill veta att en hjälte i greklands nånting stoppade en påle i en kyklops öga och sen band fast sig under hans getter och sen flydde?

Godnatt!

  

Av rebecca - 27 september 2010 16:02

Då vare måndag igen. Skolan gick fort för vi hade bara praktiskt sista lektionerna. Vi håller på att lära oss hur man tar blodtryck. Så jag o 33 grammarn praade ihop oss och jag tror jag dödade henens arm lite heheh. Men vi är alla nya.


Så var hemma runt tre käkade och och ska fixa lite saker funderar på att städa mitt andra rum och sen plugga svenska. Vill ha VG på det där dumma provet.

Har inget mer att berätta faktiskt.

Så puusss så länge:)!

Av rebecca - 27 september 2010 00:01

Och som vanligt känner jag mig inte trött. Men ska snart packa ihop och sova. Vill få igeån min tegelsten till mobil också men den asgamla laddaren finns nog inte kvar.Usekt mötet gick jättebra idag!Är taggad inför halloween och med våra ideér blire läskigt iår.Eller ja som alla år. Var inne i skogen och tittade på kärret och gravarna också. Åkte hem runt fyra.


Runt sju blev det prmenad med Hanna allför länge sedan!Var hemma runt halv nio typ kanske o sen har jag tittat på OTH.

Och hur arg blir man inte när Lucas kommer till Brooke för att säga att han älskar henne så ligger hon i sängen med dumhuvvet Chris!?

Stackars Luke:(


Men imorn äre skola som gäller två veckor kvar till Norge.

Godnatt:)

Ovido - Quiz & Flashcards