Alla inlägg den 24 september 2010

Av rebecca - 24 september 2010 18:36

Färdigfixad blev favoo skjortan på med lockigt hår och lite armband;D

Ska bara borsta gaddarna så är jag hundra %.

Hörs när jag kommer hem!

Puss!



Av rebecca - 24 september 2010 16:54

Förutom att hon är den aboslut bästa bloggaren gör hon så sjukt snygga kläder! Och nu även smycken som jag o Ida kollade på och de är verkligen jättesnygga!


Den svarta skinnjackan utan ludd är så sjukt snygg den är har jag gått och sucktat efter hur länge som helst. O den nya med ludd är också dö-läcker.

Av rebecca - 24 september 2010 16:49

Jag och Ida drog ner på stan och vandrade där i ca några timmar. KOllade på jacan men den var inte riktigt 100% så jag köpte den inte och inget annat heller för den delen. Önskar jag var miljonär och kunde köpa allt man gilla men så äre inte får gifta mig rikt sen;)

Så sen åkte vi ner till där ÖB ligger coh gick i de affärerna o sen nu åkte vi hem jag hade hyterika skrattanfall blandat med att typ sova på cykeln så trött va jag och Ida med.

Ah jag var en linslus när jag var litten och Ida var den sötase bebis jag vet.

hihi.

  

Sitter här och försöker hitta styrka till att åka till Lollo. Har saknat henne! Men att sitta och tagga med coldplay var inte så smart blir bara tröttare men dom är så underbart bra så jag kan inte sluta.

Puss hej imorse åt jag leverpastej.

Av rebecca - 24 september 2010 13:51

Av rebecca - 24 september 2010 13:29

Sorry för dålig bloggning igår jag var helt enkelt inte på humör.


Idag äre fredag försökte peppa min stooora klass i maten att bli lite taggade till vad de nu skulel göra men ne haha de ville bara chilla. Vi var 7 stycken där idag;e Många. ehh NAT!

Jag slutade iaf tio över tolv men åt iksolan då så var hemma runt halv typ. Har inte gjort mycket alls men ska ut nu en sväng. Sen väntar jag på att Ida ska sluta ksolan och komam hem så ska vi ner på stan (igen). Men ja är riktigt sugen på en jacka så vi ska se hur snål jag är sen haha.

Jag är på bra humör det är ju fredag och Lollo skickade en klockrent skämt förut så då var ja ännu lite gladare.

Ikväll sk vi fira Lollo med lite käk och presenter såklart vi och sen några fårn lillerud...blir spännande men ovanligt att inte bara vara vi;/


Men aja. Alla får ju nya vänner.


Har inte så mycket mer att säga är så jag tror jag sitter här och splar lite mahjong titans på datorn. Och jag vet dert är pinsamt men nu vet ni vad jag gilalr för spel. O sen har jag ändrat brickorna så det är typ gula o blå fisckar och teckande saker istället haha!

Okej hörs sen!


Ovido - Quiz & Flashcards