Alla inlägg den 13 september 2010

Av rebecca - 13 september 2010 22:01

Så dagen slutade riktigt bra. O klantig var jag som snörade skorna för hårt när jag sprang så jag sprang med en sovande fot. Men det gick det också. Nästa investering är iaf nya springskor älskar mina som jag har nu men de har hängt med ett tag så nu äre dags för nya.


Men lite mer i nuet är det dags för att dejta kudden med psykologiboken i högsta hugg. Vet dock inte vilka sidor men chansar på 69-71? Hinner läsa imorn annrs jag har ju inte matte B längre och spec lärarna är sega på att lösa tid för min matte A så jag har sovmorgon imorn. Tänkte om jag kommer till skolan runt nio halv tio.

Jag gjorde nyss spåkulan (töntig som jag är) på facebook o vet ni vad de blev?


"En underbar människa kommer att finnas vid din sida inom kort. Stjärnorna ler"

Så nu vart jag ännu gladare hihi.

Godnatt och puss!

Älskar den här bilden o sommaren!

  

Av rebecca - 13 september 2010 20:12

En nokia dock inte min gamla för den vägarde starta o den har startat alla gånger utom när jag behöver den idag alltså.

Så jag hade lite frustration här hemma varför gud är så emot mig!!!?

Sen åkte jag til lstallet och pratade om mina problem Jonna och Therre så kändes allt genast mycket bättre! Stallet brukar ha den effekten. Så var Linda och Ulrika helt mega snälla och satte mig i en ny bra ridgrupp så det var också possetivt  Så då vart jag glad igen.


Så glad att jag blev taggad på att gå ut och srpringa en runda så är precis vad jag ska göra nu.

Skriver när jag kommer hem igen.


"you can fall down a thousend times it's okay as long as you start over a thousend times again"

Av rebecca - 13 september 2010 16:16

Sitter och förbereder mig på typ en månad elelr mindre elelr mer men minst två tre veckor att leva utan min mobil. Min rööödda<3 Dör typ!

Men håller på att lägga över all musik på min Mp3 som för övrigt också är dum i huvet.Och all musik fick inte ens plats men aja. De bästa kom med iaf. Väntar på att mamma ska komma så ska vi åka ner med den. Hoppas jag får tillbaka den innan vi åker till Norge om vi nu får åka.


Annrs funderar jag på att  åka upp till stallet en stund tror faktiskt jag gör de. Pyssla med Loffe, byta grupp och prata med Jenfi och Jonna om dom är där.


Ne nu får mamma komma;)



Ovido - Quiz & Flashcards