Alla inlägg den 29 september 2010

Av rebecca - 29 september 2010 23:07

Kungade igen fyfan vilket pogram ja dör varje gång ja kollar! o skrattar lika mycket varje gång.

Är trött/övertrött så dag att sova. Ska bara kika in på Kenzas blogg inte hunnit läsa den idag ju:(

Godnatt:)

Av rebecca - 29 september 2010 21:10

Ja måste ge mig själv en stjärna idag faktiskt för min fantastiksa planering under dagen.

Skolan först då o allt gick bara bra.

Sen x-tra maten men gick fort. Sen hem äta och sen vidare til lstallet mocka o gjorde mat och borstade Pica först. Var klar typ hav 5. Gick upp staääde fram mat och ockade åt Loffe. Borstade hna o fixa och red sen men de är svårt när jag inte vet vart ja ska ha han lix men Madde ksulle vara med o hjälpa någon dag så det är jättebra. Men han var snäll o go som vanligt. Sakna han liye när ja stod där o pyssla så jag tror jag åker upp imorn också så vi bara kan mysa.Han är verkligen en nallebjörn!

Skulle ju ha ridit Pica också men kände att jag inte hann så hon fick en promenad istället. O hö så hon var nog nöjd.

O Jenfi var arg idag inte bra:((((((((((((((( Hoppas hon blir glad sen:D


Ja har duschat o ska be mamma förhöra mig på sakerna inför provet imorn.

Så ja passade påatt blogga lite. Ledsen för dålig uppdataerng:(( Ska bli bättre!


Puss!

just nu lyssanr jag på:


Ovido - Quiz & Flashcards