Alla inlägg den 19 september 2010

wow

Av rebecca - 19 september 2010 22:29

Asså ja kollade på valvakan i 5 minuter! Min samhälls lärare kommer bli stolt.

Har en uppgift till imorn får ljuga ihop något...hmm.

Imorn blire tillbaka i drama klassen OP2 och ännu en vecka närmare Norge!

Var ute och gick med Jennifer förut lite spontant sådär.

Hitta en väldigt bra låt också lägger upp den så ni får lyssna för nu ska jag sova fast ja är inte ens trött.

men ja hittar inte låten för alla sjunger kareoke..Kelly Clakson iaf "you found me"

godnatt!:)

Av rebecca - 19 september 2010 18:40

Ovanligt att man fastnar i stallet om man åker dit^^

Aja alltid lika roligt att prata med alla ja nästan alla;)

Nu ska family åka iväg och rösta en sak som ja är glad över att slipper! Usch hatar politik.

Fan kom på att ja måste göra etik uppgiften!Fan fan fan.

aja får vell interljuva mama då elelr pappa.

Nu ska jag läsa jennifers bloggg:)


Av rebecca - 19 september 2010 14:52

Var ute och gick med Ida en stund förut myys:)

Nu ska jag plocka lite äpplen och åka upp till stallet med. Skulla vara så gött att bara ligga i soffan och kolla på Idol men som vanligt är ja dålig på att ha tråkigt så stallet låter mer lockande.

hörs senare!

Av rebecca - 19 september 2010 11:55

Ja jag var ju inte emo ela kvällen iaf. Hockeyn(som tydligen stvas med ck) hehe var ju ehh spännande? Ja tyckte de var helt okej lördagkväll följde med Jonna och Elin sen till Mr James o dom käkade så åkte vi hem sen.

Sen gjorde ja inte så mkt mer därav min EMO tankarcom att ja inte är 18.


Men idag äre glada miner igen. O mer glada miner kommer de bli för nu ska jag gå ner och slå på Yesman! Älsklingsfilm.

Puss!:)



Ovido - Quiz & Flashcards