Alla inlägg den 22 september 2010

Av rebecca - 22 september 2010 23:04

Asså ärligt!?

Det är ju så jävla bra!

Underhållning till 110% asså.

Men ikvällen avsnitt tyckte jag synd om Ranch lix allt var inte hans fel! Jag hatar verkligen Jokeboi så äcklig o ful har typ lust att spy på han!!! Usch han skulle åkt hem istället för han är en jävla tönt. Gud va en man förfan!

O Cami va bra idag men hon kan dumpa sitt skitfula löshår annrs diggarr jag henne stenhårt.

Erica då värsta PMS gånger 10000000000000 typ usch vilken negativ attiyd åk hem om allt är så jobbigt då.


O Nemo lika söt som vanligt haha han är ju ascool. Stilen, han nervösa sätt att kolla in i kameran haha ja dör på han varje avsnitt!Ah shit vilken kille fast ah kanske inte den seriösa typen precis...ja.

Ah shit längtar til lnästa vecka redan.


Nu ska jag sova i mitt nystädade rum men nybäddad säng. Nice. Imorn har jag ingen lektion utan vi som ska till Norge ska planera föräldramötet istället och efter det blire tårta och grejor för att fira Vård och Omsorg Collage.

Godnatt alla busiga där ute:$hihi

  

Av rebecca - 22 september 2010 19:10

Plugga eller städa?

Jag måste göra båda innan klcokan åtta och min motivation är inte hög+att hunden ligger i sängen också. Men då skulle jag kunna städa den andra sängen som som inte ser för alla kläder. Det var smart skulle j uvara skönt om jag kunde variera lite hehe. Gött med två rum. Så jag ska börja städa nu snart när jag skrivit klart.

Jag har fårr mail från tjejen jag bo med i Norge!  Så himla roligt la till henne och Jossans "rumskompis" på face på vi kan prata där. Värsta roligt komemr vara skitnervös/spännande när vi väl ska åka.

Nu ska jag sräda o sen plugga sklelett..

Puss!


Av rebecca - 22 september 2010 16:05

Skolan rullade på som vanligt och mitt huvve står still så har inte så mkt att berätta.Utom att vi hade ett jättehål på morgonen från åtta till tio i tio.

Vi fick se bilder från Norge och det kommer verkligen bli super såå himla fint därborta.Längtar

Annrs så gick jag på x-tra matten som jag verkligen komem behöva lägga ner tid på känenr jag men ja måste fixa det där dumma betyget.Men de ska jag allt fixa.

Nu ska jag åka och hälsa på någon ja saknar:)

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards