Alla inlägg den 18 september 2010

Av rebecca - 18 september 2010 22:28

Ja komemr va emo tills ja fyller 18 för det här suger så jävla hårt!

Alla är lix på nigth shift typ snart utom ja som sitter hemma o typ möglar............................................
..................................................
..................................................
...............

Av rebecca - 18 september 2010 12:07

Ja hehe jag vaknade för typ en kvart sen.

Ja råkade skicka sms till fel Jossan också för många Jossor ibland. Försöker på tag på den andra lillerudaren men hon svarar inte i hennes phone. Ring mig!


Ja somnade inte förrens säkert halv 5 efter fyra va hon iaf.  Hade ställt klockan på tio men ja fast nee.

Ikväll ska jag på heokey för första gången ja är lite rädd men de går nog bra har ju Jennifer vid min sida hehe. Tror Jonna skulle mee också.

Aja nu ska jag göra något annat törs inte riktigt gå ut o springa har inte lust att bli kall och blöt tur vi har en crosstrainer i vårt vardagsrum:$ O lite OTH till det.

Det ska jag ängna mig åt.


Japp . Pinsam tystnad. Skoja.

Hej då BloggN

  

Av rebecca - 18 september 2010 03:04

Haha fan vilken FAIL fredagskväll.

Såklart roligt att vara med Mimmi o Jennifer men mindre kul att cykla långt i spöregn ah tur ja o Jenfi är lite busiga ibland synd att de aldrig slutar bra!


Aja skulle sovit för länge sen men de går int så bra... men nu är ja typ trött o ska sova.

Hörs imorn!

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards