Alla inlägg den 26 september 2010

Av rebecca - 26 september 2010 12:10

Jag älskar helger när man kan ligga kvar i sängen utan gå upp och även fast man inte behöver sova mer så borrar man ner sig bland alla kuddar ch sånt och sover lite till.

Igår vart det ingeting för min del asså på kvällen Lollo hade fest på G men undra om det är vädret som  gjorde att jag faktiskt bara ville vara hemma. Satt ochkollade lite på tv3-play nått avsnitt sen gick jag och lade mig tio. O det var riktigt skönt känner mig ordenkligt utvilad. Så jag det var min lördagkväll.



Idag är det möte på schemat vi hade tänkt att ha möte igår men jag var ju på tävling och ja känner att jag behöver vara med. Hoppas min skrivare funkar så jag ska skriva ut dagordningar. Men vi har halloween att planera iaf. Ska satsa allt krut på det. Känner mig motiverad idag!  


Men innan jag börjar med dagordningar o det ska läsa lite bloggar(aa

Puss!

  

Ovido - Quiz & Flashcards