Alla inlägg den 12 september 2010

Emo

Av rebecca - 12 september 2010 21:38

Nu har jag också varit emo dvs svartmålad runt ögon och läppar. Snyrre vare!

Jag förskte kolla på film nyss men somnade typ bara så jag ska göra lite läxor och sen sova känns som en bättre sak än att ligga och halvslumra framför någon halvbra film.

Så måste jag säga att söndagen ändå vart ganska okej.

God natt:)

"när ingen annan finns har jag ju iallafall dig"

  

Av rebecca - 12 september 2010 17:15

Jag tog med mig Donna och gick en riktig runda hon är så söt lilla bebbe:) Skötte sig hyfsat av utam att hon typ drog så ryckte ja till i kopplet och fick ont i nacken.


Nu ska jag till Degerförs och spela in movie.

hörs när jag komemr hem;D

Puss!





:)

Av rebecca - 12 september 2010 11:40

Av rebecca - 12 september 2010 11:16

Om inte jag var en så rastlös person hade jag legat kvar under täcket nu. Men jag har nyss ätit frukost iaf. FUNDERAR PÅ OM JAG SKA TA UT LITE FAKTA TILL FILMEN IDAG VI SKA SPELA IN RUNT TRE IDAG SÅ HAR IAF HELA FÖRMIDDAN ATT GÖRA NÅGOT. O nu hade jag chaps look inne men jag orkar inte ändra.


O imorn har jag tagit det jobbiga beslutet att lämna in min mobil:'''''''''''''''''''''( O ta min cp gamla nokia i typ tre fyra veckor framåt. Men jag ska kräva att få tbx min telefon innan Norge. Om vi får åka. Får reda på det imorn elelr på tisdag hihi.

Och imorn är det kanske Mikkas sista dag så jävla tråkigt! Usch!


Nej nu ska jag fröska läsa lite bloggar och kolla på lite höstkläder blir örebro när ja fått mitt studiebidrag.

:)

Ovido - Quiz & Flashcards