Alla inlägg den 23 september 2010

Av rebecca - 23 september 2010 16:49

Torsdagar är ju min längsta dag till tio över fyra men idag minskade vi lite på en rast så vi fick gå tjugo minuter tidagre men ändå. Men det går ändo ganska bra vi brukar få rast när ögonen börjar falla igen men jag var pigg idag och det är intressant det vi jobbar med. Snart ska vi börja ta blodtryck också.

Ergonemi som sista Virre seplade döv och ja trodde hon var cp HAHA gud va roligt det var!

Ja funderar på att åka til lstallet men ändå inte har typ ont ihuvet och grejor. skulle vara skönt att bara ligga still men ja kan inte bara va still i typ miljoner år klockan är ju bara fem.Vill ner och köpa en jacka men plånboken säger att jag är snål...(a

Nej va rastlös/trött jag blev o huvet gör ont och ja borde gå till doktorn medm in fot för de ät tydligen en nerv som är störd. Min fot somnar alltså när jga är ute och springen och man kan inte väcka den:e


Ne nu måste jag hitta något att göra ju.

:)

Ovido - Quiz & Flashcards