Alla inlägg den 11 september 2010

Av rebecca - 11 september 2010 23:45

Ville bara säga gonatt:)

  

Av rebecca - 11 september 2010 23:07

Det är som det är och inget kommer bli som det brukar...

Av rebecca - 11 september 2010 21:00

Jag är verkligen det på riktigt det här suger!

VAFAN nu fdrar ja o möter upp en ganska flumm Angie o gör om denna EMOOOO kväll till något!!!!

STOOR PUSS!


Av rebecca - 11 september 2010 19:46

Åh vad jag tycker om Loffe! Han är som en megastor gosig nallebjörn. Red ut helt själv och han lix bara är. Aww  

  


Vet inte hur jag ska göra ikväll...tjejerna är ju hemma från lillerud o ska kolla film hos Jossan.ja känner nog igentligen för att bara vara ett jävla emo o duscha o krypa ner under täcket o kolla OTH eller sova.

Kan inget nytt bara hända i mitt liiiiiiiiiiiiv!?Hatar när det inte blir variation i min vardag ni vet skola hemm stall o på helgen stall plugg kompisar.

Asså missuppfatta inte för jag äskar mina fina vännner men något nytt helt nytt.


JAg vill vara 18 då skulle jag halsar en vodka o dra till statt o parta hela jävla natten.

Fan fan fan sjutton vilken jävla ålder. elelr ja är fan bara sexton? åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh cutt cutt.

Jag ska sluta skriva nu jag tror inet det förgyller eran kväll att läsa om mitt emo liv.

så ah ingen puss idag.


Av rebecca - 11 september 2010 14:23

HAHA ja dog det var seri ASkul!  

Våran histiriaklass komemr döö.

Nu sitter jag här och ska byta om sen ska jag trampa iväg til lstallet för lite skötarmöte och ridning av Loffe. Vill rida ut men får se hur jag gör.


Svar till Anna:): jag sover med flygplansöronproppar som typ har volanger och dom funkar bra väldigt ljusiolerande men ibland lite långa:)


Så Puss o rkam skumbanan:D

Av rebecca - 11 september 2010 10:47

Har hört min telfon plinga typ artonhundra gånger men jag vaknade aldrig helt. Öronproppar är bäst!

Sen när jag tog upp telfonen och började de läsa ringer den kyldige. Haha Josefine Linquist. Så då gick jag upp efter det. Haha fyra sms busig tjej dä där:D


Ni vet ju vad jag ska göra idag...börjar med fimlning. Känner i form att stå bakom kameran än framför idag iaf. Men vi får se kanske är född moviestar lix. Först och främst skulle ju en dusch sitta fint på mig men jag orkar fan inte nåste vila lite före jag har typ en timme på mig det hinner jag.


Igår då jag och Jonna gick u till tivolit typ runt åtta så mötte vi Ehmma och Pernilla och då äre stängt. Så vi gick ut och gick en sväng istället och seriöst den här staden måste nog vara det tråkigasre i världshistorien.


Hoppas jag får åka till Norge!


Säger som igår:

"ta mig till kärlek

ta mig till dans

Ge mig nått som tar mig någonstans"

 

Av rebecca - 11 september 2010 01:17

Nu ska jag försöka sova imorn är det mycket att göra.

Filmning

Möte

LOffe

Kvällen är fortfarnde obestämd men nästan planerad?Skitsamma frå se om jag hänger på dom.

godnatt<3

"cause nothing last's forever"

Ovido - Quiz & Flashcards